fredag 6. januar 2017

let winter break, let it burn 'til I see you again

Jeg er sliten. Beina verker, det er en stress-kvise på vei, og de psykiske aspektene ved PMS skyter i taket. Jeg hadde en greiere vakt i dag, men det har så lite å si når de to forrige har vært forferdelige. Jeg har kommet hjem med røde ringer rundt øynene hver dag nå, synes jeg. Har ikke grått på jobb, og ikke hjemme heller. Men i dag kjente jeg at i det jeg kom hjem, så ville jeg bare gråte av hvor sliten jeg føler meg. Jeg har dusjet, spist og nå er jeg på min andre kopp te. Resten av kvelden skal brukes til å slappe av, og jeg kjenner jeg gleder meg til å sove. Har hatt lyst til å lakke tåneglene, men det får i såfall vente til morgendagen. Da håper jeg også at jeg husker å spise litt sjokolade. Siden jeg ikke jobber fast, så planlegges livet mitt sånn måned for måned. Vet liksom ikke helt hva som skal skje, og jeg kjenner at jeg egentlig trives veldig med det akkurat nå. Det er det jeg skrev i nyttårsinnlegget mitt: jeg lever faktisk drømmen akkurat nå. Jeg har akkurat planlagt reise til Lynx og co. neste måned. Også er det årets reise da, funderer over hvor jeg skal dra i år. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar