torsdag 22. april 2021

My fingers danced and swayed in the breeze. The change in the wind took you down to your knees

Den følelsen når du er trøtt og sliten, men kroppen likevel velger å vekke deg klokken seks. Har i det minste fått gjort veldig mye innen klokken ble ti. Så jeg føler på en måte at jeg ikke kan klage. Det er dessuten siste vakten min før langhelg i dag, så jeg er egentlig allerede storfornøyd. Forhåpentligvis blir jeg ikke spurt om å jobbe ekstravakt i morgen da. Har litt på følelsen av at det kommer til å skje, men får se. I går var en fin vakt på jobb, og jeg tror studenten min hadde et godt utbytte av dagen. Det er egentlig ikke "min" student, men jeg er sekundærveileder, og det er egentlig litt artig å prøve å bruke de studiepoengene jeg har i veiledning. Får se hva vi skal gjøre i kveld da-- håper det også blir en fin vakt. Etter jobb i går gikk jeg innom butikken for å kjøpe dusjsåpe. Kjøper vanligvis sånne store flasker på Rusta om gangen, slik at vi egentlig aldri går tom. Men butikken har jo vært stengt, også har det tilsynelatende ikke vært noen andre butikker som har solgt Palmolive dusjsåpe (Olive & Milk). Men jeg hadde stor tro på at Meny ville ha dusjsåpen i butikk, og endelig fant jeg den! Dog i en miniatyrstørrelse. Fant også en ny dusjsåpe av Klar med samme lukt som håndsåpen, så kjøpte like gjerne med meg den også. Prøvde den i går, og må si at det ikke er min favoritt. Tror uansett at det ligger et psykisk komponent i at lukten til Palmolive dusjsåpen bidrar til min følelse av renhet. Alt annet blir liksom ikke helt "riktig". Uansett, jeg fikk også en melding om at jeg kunne hente pakke og at jeg skulle motta en pakke. Så jeg dro på posten og hentet en gigantisk pakke. Heldigvis var det klær, så selve pakken var ikke så tung. Alt må dessverre gå i retur. Det meste var faktisk for stort for meg, men det var enkelte ting som aldeles ikke så bra ut på meg heller. Det fine med denne bestillingen, var at jeg forelsket meg i kjolen jeg hadde bestilt. Den ble bare litt for stor, så jeg har bestilt den på nytt i mindre størrelse i to ulike farger. Du vet drømmen min om å bli litt mer kjole-person? Vel, tror drømmen er oppnåelig i år. Herregud, nå ønsker jeg faktisk at mensen skal komme. Har hoppet over en måned med mensen, og det føles ut som om det har ført til at hormonene er ekstra intense. Det er lenge siden jeg har hatt så mange hormonelle kviser på samme gang. De utgjør nesten et lite stjernekart på ansiktet mitt. Jaja, nå har jeg hatt en ganske lang periode med bra hud. Så det er vel bare slik livet er. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar