onsdag 22. juli 2015

how could I had known you're a universe

I dag har jeg importert CD'er til min gamle pc fordi det er den pc'n mobilen er synkronisert med. Og ja, endelig fant jeg Communion av Years & Years. Jeg hadde det på følelsen, før jeg gikk inn i butikken, at i går var dagen jeg skulle kjøpe albumet mitt. Og jeg er forelsket! Jeg klarte ikke å forlate butikken uten debutalbumet til Daniel Kvammen ettersom jeg har hørt så mye på sangene hans i det siste. Etter turen til musikksjappa, der jeg også spanderte en CD til 49,- til Monchita, dro vi for å møte Lynx og nevøene mine for å spille bowling. Det er vel et år siden jeg sist spilte bowling, og da var det i praksis. Den gangen vant jeg, og det viser seg at jeg er relativt god uten å egentlig være det? Det var en hel del barnefamilier der, så det var ikke like pinlig å måtte spille noe jeg egentlig ikke føler meg komfortabel med. Min eldste nevø fikk prøve å spille for første gang, og tror han for det meste syntes det var kjedelig. Var vel mer interessert i snacks. Lynx og jeg delte et par biter sushi i tillegg til at jeg spiste stekte nudler. Det er en så enkel rett, men den faller alltid i smak med meg. Halve uken er over allerede, og det gjenstår bare 6 vakter før jeg har litt sammenhengende fri. I tillegg er det to og en halv uke til jeg har ferie. Nå skal jeg løpe ned og henge med nevøene mine før det blir for sent. Babyer har en sånn spesiell lukt-- jeg vet ikke om det bare er baby-produkter? Men de lukter så "baby", og det er så godt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar