torsdag 10. mars 2016

du e den typen man lengte og drømme om

"Føles ut som om jeg er hangover," sier Kiwi til meg, fem timer inn i flyreisen. Jeg som hadde bedt om to 2-litersflasker med vann sa meg enig. Å fly er veldig dehydrerende, så jeg føler meg som en rosin. Vi hadde en gammel dame ved oss som verken snakket norsk eller engelsk. Det er lenge siden jeg har vært på jobb så jeg kjente sykepleieren i meg kom ut. Kiwi satt i midten, så hun fikk æren til å helle vann til damen. Forsøkte å presse på ett til, men damen ønsket ikke mer vann selv om jeg ville ha minst en liter til. Det er fort gjort å overføre sine egne følelser og ønsker på andre mennesker. Det er lenge siden jeg har tatt et langt fly, og til tross for at selve flyet var fantastisk og at jeg kun møtte hyggelige mennesker, så er jeg allerede lei. Da er jeg ekstra heldig, fordi det venter atter en flytur på meg av akkurat samme lengde. Krysser fingrene for at jeg og Kiwi sovner. Ingen bilder i dag dessverre, men i gjengjeld fikk jeg oppdatert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar