tirsdag 23. mai 2023

Diving into you, diving into me. Wanna swim good and I wanna swim deep

Jeg endte opp med å legge meg ute i solen i går. Skyene forsvant i en stund, så jeg fant frem solsengen og la meg ned. Ærendene jeg hadde lyst til å gjøre ble forskjøvet til i dag. Har en liste med bøker jeg gjerne skulle ha lest i år som jeg fortsatt ikke har startet på. Det er ikke mange bøker, men det er relativt nye bøker. Hadde ikke lyst til å kjøpe masse bøker, fordi det tar opp mye plass som jeg ikke har. Så jeg har hatt planer om å låne de på biblioteket. Jeg ser at den ene boken ikke er tilgjengelig, så den ender jeg nok opp med å kjøpe. Men de andre bøkene finnes på biblioteket, de er bare utilgjengelige akkurat nå. Dessuten er det først når jeg har sommerferie at jeg virkelig setter meg ned og leser faktiske bøker fremfor fan fiction. Så jeg får bare lage meg en påminnelse om å låne eller bestille bøkene litt før jeg har sommerferie. Nå har jeg riktignok en uke ferie nå, men det føles ikke akkurat ut som sommerferie. Snakket litt med Lynx i går, og til min lykke er det ikke sikkert at det blir camping likevel. Det blir avhengig av været, så hvis det er meldt mye regn, så blir det ikke tur. Hittil er det meldt regn, men det kan jo fort endre seg også. Det ser ut til at jeg også blir barnepass til den nye valpen deres, så det blir spennende. Kunne tenkt meg å gå på tur i fjellet med hunden, men siden det er en valp, tror jeg neppe at den klarer å gå opp fjellet. Jeg nevnte at jeg har forskjøvet gårsdagens ærender til i dag. Nå har jeg egentlig bestemt meg for å bare glemme de. Det var nemlig en del ting jeg ønsket å gjøre, ikke nødvendigvis noe jeg måtte gjøre. Så da blir det heller fokus på å pakke, rydde klart gjesterommet for Monchita som skal overnatte i morgen, spille Sims og gjøre ennå en treningsøkt. Jeg bare ser for meg at jeg heller vil bruke morgendagen på å sitte ute i solen fremfor å trene. Så blir jeg "ferdig" med ukens to økter i dag, og det er vel en bra uke. Det blir nok uansett flere turer på meg når jeg reiser til Lynx og co, så det blir helt sikkert nok med fysisk aktivitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar