torsdag 11. mai 2023

I could never be more alone than when I ain't got you here

Det er en litt overskyet dag i dag, og jeg kjenner at humøret og motivasjonen automatisk daler. Men jeg er likevel bestemt på å få unnagjort tingene jeg har på dagens to-do liste. Jobb har vært greit, og selv om det har vært mye å gjøre, så kom jeg meg igjennom det uten å få noen dunkende hodepine. Jobb er jo innimellom veldig overveldende for alle sanser. I går hadde jeg en annen slags vakt på jobb, og jeg endte arbeidsdagen med å gå hjem fra jobb. Det er lenge siden jeg har gjort det, men jeg har bestemt meg for å prøve å bli flinkere med fysisk aktivitet i hverdagen, og en av tingene jeg har tenkt på er å gå til eller fra jobb. Det var overraskende varmt i går, så valg av tøy var ikke rett. Men jeg gikk hjem i finværet, uten å høre på musikk. Og det var veldig deilig. Utrolig hva en gåtur gjør for ens mentale helse altså. Så ja, det gav mersmak. Jeg er litt spent på arbeidshelgen min fordi jeg mistenker at det blir ganske travelt. Forhåpentligvis blir det en fin helg uansett. Nå skal jeg straks gjøre en treningsøkt før jeg skal lage to ulike retter. Må nemlig bruke opp ingrediensene før de går ut på dato, og i dag er eneste dagen jeg har mulighet til å gjøre det før de går ut på dato. Ellers har jeg planer om å se andre semifinale av Eurovision. Så første semifinale, og jeg ble egentlig ganske overrasket over de som kvalifiserte seg til finalen. Men jeg vet ikke hvem som klarer å forutse hvilke land som skal kvalifisere seg videre uansett år. Det er kanskje det som er så artig med Eurovision-- at det ofte er ganske uforutsigbart. Jeg har som ganske mange en forkjærlighet for Loreen, fordi hennes vinnerlåt var en av låtene jeg konstant hørte under russetiden min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar