mandag 22. mai 2023

maybe it's the magic in the wine

Det var en litt utfordrende treningsøkt i går, fordi den hadde fokus på triceps. Og jeg er dessverre ikke så sterk i mine triceps ennå. Men det kommer seg vel. For at jeg skal klare å gjøre to treningsøkter denne uken, så må jeg også ta meg en økt i dag. Jeg hadde lyst til å ligge litt ute i solen i dag også, men det er stort sett overskyet i dag. Så jeg lurer heller på om jeg skal ta meg en tur på kjøpesenteret og gjøre ærender. Jeg reiser til Lynx og co denne uken, så jeg bør jo også tenke på å starte å pakke. Vi skal tydeligvis på camping, og jeg er litt ambivalent til følelsene mine rundt det. Ifølge Clue-appen min skulle jeg ha fått mensen på nasjonaldagen, og det hadde jo vært greit om det hadde skjedd. I stedet tror jeg at det kommer til å skje på campingtur, hvilket er mindre greit. Men sånn er livet, hvor mange ganger har jeg ikke hatt mensen mens jeg har vært på ferie? Jeg håper at jeg rekker en fjelltur før vi reiser på camping. Pakkelisten min kommer nok til å se litt annerledes ut denne gangen. Også må jeg si at det føles ut som evigheter siden jeg sist satt på et fly, og jeg gleder meg ikke til å dra på flyplassen heller. For hver gang det går lang tid mellom mine flyturer, så blir terskelen litt høyere. Vet ikke helt hvorfor det er sånn når jeg har vært på flyplassen og flydd så sykt mange ganger. I perioder i livet mitt har jeg sittet mer på fly enn i bil. Nå kom solen litt mer frem igjen, så kanskje jeg likevel skal sette meg litt ute. Jeg vet ikke, det er en del greier jeg har lyst til å ordne på butikken. Men jeg har tid til å ordne det, så jeg får bare se hva dagen byr på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar