torsdag 25. august 2016

I fell for you in the summer, and that was bummer because you left in the spring

August har et patetisk antall blogginnlegg, men det er jo en indikasjon på hvor mye jeg har vært tilstede også. Sydenreisen tok slutt på tirsdagskveld, hvilket var greit med tanke på solbrenthet. Også savnet jeg sengen min. Av 31 dager i august, vil jeg ha sovet i min egen seng ca. 16 netter. For å være ærlig er jeg usikker på inntrykket mitt av Spania. Naturen var ikke helt det jeg foretrekker, men så er jeg heller ikke særlig glad i store mengder med turister. Og det var jo akkurat der jeg hadde plassert meg selv. Så får se i fremtiden, om inntrykket mitt endres. Det er litt komisk, for både jeg, Lumba (broderen), og Volla befant oss i Spania på samme tid. Uten at vi visste at hverandre skulle være der. Kommunikasjon i familien min er med andre ord ikke på topp. Ikke at jeg er typen som føler behov for å nevne hvor jeg befinner meg til alle tider. I går reiste jeg en tur til min belieber friend og Darren, som nå forblir "ekteparet" når jeg prater om begge. Ekteparet har kjøpt leilighet, og er i en fase hvor de pakker og gjør i stand egen leilighet for bildetaking. De skal tross alt selge den også. Flytting er en av de mest stressfulle tingene i livet, med mindre du er Monchita, som tok flytting til Bergen ganske rolig. Jeg kjøpte epler og te, mens ekteparet surret rundt på matbutikken. Vi bestilte oss take-away, spilte Pokemon Go mens vi ventet. Har vel egentlig ikke spilt det siden Ale var her forrige gang, så jeg har vært på level 6 siden den gang. Vi så på Fødeavdelingen, og jeg begynte å snakke om min hypotetiske fødsel og baby. Min belieber friend sa noe ala "så nå skal du ha barn? du er litt sånn frem og tilbake". Jeg skal ha barn, enten jeg føder selv eller må ty til adopsjon. Det skal bare ikke skje på mange år. Belieber friend mener at vi skal ha baby samtidig. Jeg nektet, fordi, som sagt, mange år. Dette førte selvfølgelig til at ekteparet begynte å diskutere hvem de skulle spleise meg med. Det er komisk at jeg innimellom føler meg 30, når jeg er 23. I slike øyeblikk gjør jeg absolutt det. Reiste hjem tidligere enn jeg pleier, men jeg var ganske sliten tror jeg. Sov til langt på dag i dag fordi jeg kunne, og fordi jeg kommer til å savne sengen min. Reiser til Bergen i kveld med nattoget. Forrige gang ble det null søvn på meg, så det blir spennende å se hvordan det blir nå. Blir atter et hotell de kommende dagene. #Hotelllife. Tror det blir deilig å komme hjem til egen seng igjen, men jeg gleder meg til å se Monchita, Ale, og ikke minst Bergen (til tross for regn). Nå skal jeg straks pakke litt. Ses neste uke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar