mandag 15. august 2016

it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife

Sendte snap til min belieber friend i dag: "skulle ønske bryllupet varte i flere dager". Jeg har post-wedding-blues, også er det som om minner kommer tilbake sånn innimellom som gjør meg ennå tristere over at det hele er over. Og jeg gifta meg ikke engang! Da jeg dusjet i går, kjente jeg meg nesten litt mørbanket over hele kroppen. Jeg var ikke involvert i noen slosskamper under bryllupet, men var på dansegulvet hvor jeg fikk en ølflaske i skulderen og overleppen. Takket være Marble begge gangene. Det forklarer ikke hvorfor magen var så øm, eller ryggen. I dag våknet jeg med øyne nesten sammenlimt. Er ikke sikker på hvor mange timer det ble, men det var hvertfall nok. Begynte pakkingen til sydentur i morgen. Har med den "store" kofferten min, så jeg har mye plass for en uke synes jeg selv. Kan faktisk ha alternativ, selv om jeg fortsatt har pakket ting som passer hverandre. Packing cubes er selvfølgelig tatt i bruk-- når bruker jeg de ikke? Kiwi nevnte at hun t.o.m. bruker de når hun skal på trening da vi pakket tingene våre dagen etter bryllupet. Jeg gikk en tur til postkontoret i shortsen, for sommeren er visst tilbake i Norge. Hentet pakke som inneholdt to bikinier, og en kjole. Den ene bikinitoppen ble hakket stor, men alt annet passet. Pakket nesten ferdig kofferten da jeg kom hjem, også har jeg lest fan fiction. Fordi jeg har tid til det. Trente litt, også øvde jeg litt på en handstand. Det målet har gått litt i glemmeboken, men det er der i bakgrunnen. Etter bryllupet har jeg lagt til tre sanger i spillelista mi. Let Me Love You av DJ Snake ft. Justin Bieber, False Alarm av Matoma & Becky Hill, Cold Water av Major Lazer ft. Justin Bieber. Den sistnevnte er mest min belieber friend's skyld. Første gang jeg hørte sangen var et cover, så jeg hørte ikke særlig på originalen. Men så satt jeg i bil med hun derre, også hørte jeg på radio. Det er to ting jeg vanligvis ikke gjør. Men Cold Water spilles av på radio relativt ofte. Av de to Bieber-relaterte sangene, er min favoritt Let Me Love You. Hørte den første gang på selve bryllupet. "Denne har jeg ikke hørt," kommenterte jeg. "Nei ikke jeg heller-- eller jo, det er den nye sangen," sa Marble til meg. Favorittsangen av disse tre er False Alarm. Den hørte jeg også for første gang på radioen da vi satt i bilen og kjørte. En av de gangene den spilte på radioen, sa jeg til min belieber friend at jeg likte sangen. Hun var overrasket. Den får meg til å ville danse, løpe, rett og slett bevege på meg. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå lei av alle disse sangene, og ironisk nok, så er det nok min favoritt som kommer til å gagne mest tror jeg. Men akkurat nå, så er disse sangene mine jams. Poenget med dette musikk-snakket, er at etter jeg trente ferdig, hadde jeg en danse-session til disse sangene. Jeg har faktisk sett litt på tv i dag, ettersom det er OL for tiden. Nå har jeg drukket så mange kopper te at blæra synes at jeg er ferdig. Skal straks legge meg. Nå er det ikke lange tiden til avreise, men hodet er fortsatt i bryllupet, så det blir spennende å se hvordan solo-turen min blir. Har tross alt egentlig ikke planlagt noe som helst. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar