onsdag 10. august 2016

You, look as good as the day I met you. I forget just why I left you, I was insane

I dag har jeg på meg en ullgenser. Det er så kaldt jeg synes det er. Solen titter dog frem nå, så er mulig jeg må revurdere genseren. "Hva skjer med været?" spurte Gemma meg. Typisk britisk samtaleemne, men også ganske norsk? Jeg tror jeg er ferdig pakket til å reise avgårde til bryllup. Værgudene er ikke på vår side disse dager, hvilket er ganske irriterende. I går kom Mars innom for å hente bøker til sykepleiestudiet. Ganske sikker på at jeg har lent mer mot "ikke gjør det", men har man bestemt seg, så har man bestemt seg. Hun kom innom mens jeg gjorde meg klar for å reise til sykehuset for å ta den siste vaksinen min. Hadde nesten glemt av at jeg manglet min siste dose, også var det veldig fristende å bare bli hjemme. Men jeg visste at min neste mulighet til å ta vaksinen ikke er før lenge. Dro videre til senteret for å kjøpe et par saker. Klokken ble liksom litt mye tror jeg, så blodsukkeret falt, og det føltes ut som om jeg fløy avgårde, fremfor å gå. Kjøpte meg sushi, bare fordi, også dro jeg hjem og stappet i meg sushien. Og sjokoladepudding, og et par hermetiserte fersken. Jada. Slappet litt av, før jeg trente. Det er nesten som om jeg glemmer hver gang hvor slitsomt det kan være. Hadde det riktignok ganske gøy, og avsluttet økten med å danse til den akustiske versjonen av Don't Wait av Mapei. Det er min jam disse dager, gjør meg merkelig glad. Nå skal jeg si hadet til Monchita, som jeg ikke ser igjen før om to uker. Også reiser jeg avgårde jeg også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar