torsdag 5. mars 2015

your lipstick stain is a work of art

Pølser og sjokolade (og kanskje Cheez doodles) er det som vil ta knekken på meg. Men den gang jeg er innlagt for koronarsykdom, vil jeg kunne se tilbake og huske mine gode minner med pølser, sjokolade og Cheez doodles. Det skal jo sies at jeg spiser disse "matvarene" relativt sjeldent. Skulle faktisk trodd at det var slutten på kjærlighetsforholdet mellom meg og sjokolade. Men vet at det sikkert aldri kommer til å ta slutt. Du vet, kjærlighet er mer enn forelskelse (Ormåsen, 2006). Praksis i dag var bra, men slitsomt. Jeg hadde mer ansvar enn jeg er vandt til, og jeg gjorde en god gjerning! I dag lagde jeg meg en ganske sunn middag som inneholdt kyllinglår, byggrynris, babyspinat, cherry tomater og agurk. Deretter spiste jeg en yoghurt med frukt, hvilket er min favoritt dessert for tiden. Gikk fra middag til en kort pause, før jeg gav et forsøk på "Tighten and tone" treningsrutinen til Ellie Goulding. Om ikke pølser, sjokolade eller Cheez doodles tar knekken på meg, så er det denne rutinen. Burpees og jeg, vi er ikke særlig gode venner. Men det kommer seg sikkert med tiden, slik all trening gjør. Brukte sikkert en time på å se på treningstøy i går. Akkurat nå er tankegangen min at jeg kan gå i Nike for alltid. Den tankegangen vil nok endre seg i morgen, eller før. Er ganske fristet til å dra på senteret i morgen for å se på treningstøy-- hvem vet. Jeg har takket ja til å jobbe neste helg, hvilket betyr at jeg har ingen fridager neste uke. Jeg innså ikke det før jeg satte meg ned og så på timeplanen min. Nå er jeg egentlig nødt til å lese til eksamen, men det ser ut som om jeg ikke kommer til å gjøre det i kveld. Før jeg går, vil jeg at dere skal klikke på denne linken. Jeg så bildet på Tumblr, og mitt første spørsmål var: "hva skjedde der som førte til at hun måtte bli hentet av ambulanse?". Ble veldig overrasket da jeg leste den ene setningen under bildet. Det viser det at ting ikke alltid er slik som de ser ut til. Jeg ble faktisk veldig rørt, merkelig nok, og jeg tror det er fordi at jeg tenkte at det er de små tingene som gjelder. Fra pølser til følelser, nå må jeg gå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar