onsdag 10. november 2021

how will I know if he's thinking of me?

Bestilte meg nylig to singleter, hadde allerede fire stykker. Jeg bruker de til jobb under uniformen, men også til hverdagslig bruk. De er så behagelige og har holdt form og farge til tross for at de har blitt vasket så mange ganger. Bestilte de i forbindelse med at jeg måtte bestille meg nye truser. I natt har jeg våknet omtrent hver andre time-- føltes ut som om jeg var min egen pasient på en nattevakt og jeg gikk runden for å sjekke at ting var i orden. Det var egentlig ganske fint på jobb i dag-- det har i hvert fall vært den fineste vakten jeg har hatt på veldig lang tid. Jeg fikk mange fine tilbakemeldinger, men så sa jeg også farvel til en kollega som har sin siste vakt denne uken. Til tross for at det var en fin vakt kjente jeg at den underjordiske kvisen min vokste seg frem-- så nå har jeg en relativt stor kvise på overleppen. Jeg antar det blant annet skyldes pms, stress og mangel på søvn. Etter jobb i dag lagde jeg overfylte pizzasnurrer. Det er rart for jeg er egentlig ikke glad i pizza, men jeg liker pizzasnurrer. De blir som regel alltid overfylte fordi jeg ikke klarer å begrense meg. Skal liksom ha med alt i fyllet da. Nå er jeg såpass sliten etter forrige natt med så mange oppvåkninger, at jeg skal begynne å gjøre meg klar til kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar