onsdag 3. november 2021

Think about your lips and the way they kiss. There’s so much I really miss about you

Jeg har turnusfri, og jeg prøver så godt jeg kan å holde på de fridagene. Det har vært så travelt på jobb i det siste. I tillegg har det vært tungt på jobb over laaang tid, så det gjør at vi blir ganske utslitte. Jeg kjenner i hvert fall at det føles ut som om jeg nærmer meg veggen, og derfor er det så viktig med disse fridagene mine. Etter jobb i går tok jeg meg en lang dusj, hadde tross alt sølt kontrastvæske på meg selv. Jeg barberte bena, og det er så deilig å legge seg i sengen med nybarberte ben! Hadde lyst til å sove i evigheter i dag for jeg kjenner at kroppen virkelig trenger det. Men jeg hadde så mye på to-do listen min som jeg ville få unnagjort i dag. Det er ikke sånn at jeg stod opp grytidlig heller, men jeg kjenner at kroppen min hadde behov for å sove ganske lenge. Jeg fikk gjennomført ca. 80% av to-do listen min, og resten haster ikke like mye. Så det blir gledelig å kunne sove ut til i morgen. Dagen har ikke bare gått til ærender. Jeg dro også på kjøpesenteret og prøvde på masse klær. Er vel på utkikk etter nye jeans, men jeg er ikke helt sikker på hvilken farge eller stil jeg er ute etter. Jeg fant et par som jeg synes er veldig fine, så jeg får se hva jeg ender opp med å gjøre. Det haster ikke uansett. Det var overraskende lite som jeg synes var fint i butikk for tiden da, og det er litt overraskende. På en annen side nærmer det seg jul, så da er det kanskje like godt for meg å spare pengene? Jeg så nesten hele traileren til Askepott og de tre nøttene, og jeg vil veldig gjerne se filmen! Jobber til jul, så jeg får ikke sett originalen til tiden jeg pleier å se den. Må sikkert se den etter jeg har kommet hjem fra jobb, men da blir det liksom en liten gave til meg selv å se den nye versjonen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar