torsdag 4. november 2021

we get it almost every night when that moon is big and bright

Dagen i dag har gått til tidenes indulgence altså. Jeg har gjort det jeg vil gjøre, og utsatt ting jeg ikke vil gjøre. Sov lenge, stod ikke opp før klokken var tolv. Spiste egg og røkt laks. Mesteparten av dagen har gått til å sy mens jeg har sett på nåværende og forrige sesong av Symesterskapet. Jeg er både fornøyd og ufornøyd med det jeg har sydd hittil. I hodet mitt er dette mitt første forsøk, og jeg kjenner jeg lærer veldig mye av hva jeg skal og ikke skal gjøre til neste runde. Uansett er jeg veldig fornøyd med å sy noe jeg har ønsket meg i ganske lang tid nå. Tiden flyr forbi når man syr for hånd, så plutselig var det kveld. Nå gjør jeg litt research om ansiktskremer siden alle tilsynelatende har sluttet å selge Cremorlab-kremen min. Det er ganske frustrerende når jeg endelig har funnet noe som erstattet min gamle favoritt. Prøvde jo en gel krem av Clinique, men den blir for intensiv til å være en dagkrem. Den bruker innmari lang tid på å synke inn i huden, hvilket er irriterende. Heldigvis kjøpte jeg en "liten" krukke. Tror jeg vet hva jeg skal prøve next, og jeg håper så inderlig at det blir min nye dagkrem. Alt i alt har det vært en ideell fridag. Akkurat nå holder jeg faktisk på med en julegave som jeg har hatt i tankene over 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar