søndag 28. november 2021

while the snowflake stands, will you take my hand?

Det er søndag, og jeg må si at jeg synes at helgen har flydd forbi alt for raskt. Det er første advent, og jeg har ikke hengt opp noen julestjerner. I stedet har jeg sovet litt for lenge, ryddet og vasket. Har også bestilt et par greier. Har utnyttet "Black Weekend" ved å stock up på noen av mine favorittprodukter som jeg bruker igjen og igjen. Jeg bestilte meg riktignok en ny body lotion, fordi min favoritt body butter begynner å bli borte i hyllene igjen. Dette skjedde jo for et par år tilbake også ble den helt borte fra markedet, men så kom den tilbake igjen. Nå vet jeg ikke helt hva som skjer, men i mellomtiden er det bare å finne seg noe annet. I dag har jeg også holdt på med julegaven til Volla og Mog. Jeg har kjøpt et sånt coffee table fotoalbum hvor du egentlig må gjøre litt sånn scrapbooking. Gikk tom for tosidig teip, og jeg orker ikke tanken på å lime resterende av bildene inn i albumet. Må si at jeg hittil er veldig fornøyd med julegavene jeg allerede har ordnet. Jeg hadde ikke tid til å se igjennom det jeg hadde bestilt i løpet av uken, men på fredag åpnet jeg pakkene som jeg hadde samlet i skapet mitt. Tror det blir noen fornøyde folk i hvert fall! I går så jeg og Monchita på A Boy Called Christmas på Netflix, og den var veldig skjønn. Den var til tider overraskende og komisk, men det jeg tror kanskje gjorde at kvaliteten ble svekket var special effects budsjettet. Det er flere scener i filmen som ser veldig fake ut. Men jeg likte den uansett som en koselig julefilm. Jeg har skrevet ned mine ukentlige mål, og det er et par greier som skal bli gjort. Jeg har heldigvis fri på onsdag og torsdag, og håper da at jeg får unnagjort litt greier da. I morgen starter arbeidsuken med en dagvakt, og det blir nok vanskelig i og med at jeg har lagt meg så sent og sovet så lenge i helgen. Etter jobb skal jeg nok innom kjøpesenteret for å kjøpe dobbeltsidig teip. Ellers skal jeg nå gå og steke litt kylling som jeg marinerte i går. Skal ta meg en etterlengtet dusj og legge meg i en seng med nytt sengetøy. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar