søndag 21. november 2021

I can’t bring myself to swim when I am drowning in this silence

Jeg hadde en ganske fantastisk dag i går. Fikk gjort akkurat det jeg ville gjøre. Dro på senteret selv om det var lørdag. Skjønte liksom at hvis jeg ikke dro dit i går, så ville det nok ikke blitt noe av. Jeg hadde et par få ting på handlelisten som jeg skulle få ordnet. Resten av tiden var satt av til å gå rundt i butikker. Noe av det jeg absolutt ønsket å reise hjem med, var julepynt til juletreet i form av candy canes. Jeg kjøper nemlig spiselige candy canes til treet hvert år, men det er ingen som egentlig er glad i de. Så det blir liksom kastet hvert år. Ønsker alltid å ha candy canes på treet mitt, og i fjor tenkte jeg at jeg skulle finne det i dekor. Men da fantes det ikke, eller var helt utsolgt innen den tid jeg prøvde å finne pynten. I år fant jeg at kun Søstrene Grene hadde candy canes i tradisjonell farge. Fant også candy canes via H&M home, men de var gullfarget. Jeg har kjøpt ti candy canes fra Søstrene Grene, og jeg håper det er nok. Får se når treet skal opp. Ellers prøvde jeg ganske mange kjoler i går, og jeg fant èn som jeg syntes var veldig fin. Men jeg vet ikke helt om den slår kjolen jeg har bestilt fra Mango. Jeg var også på utkikk etter nye vintersko; håpet er egentlig å finne noen som føles ut som å gå i joggesko uten at de ser forferdelige ut. Fant et par som kan være et alternativ, men tror jeg skal prøve litt flere sko før jeg bestemmer meg. Jeg gikk hjem med et smil om munnen, hadde en flaske vin i posen og stoppet innom en butikk for å kjøpe med meg litt oliven og artisjokk til en koselig kveld. Jeg og Monchita så på den tredje filmen i Princess Switch (med Vanessa Hudgens), og jeg må si at jeg ble veldig skuffet. Ingen av filmene er særlig bra, men den var kanskje den verste av de tre filmene. Hadde også planer om å se en annen julefilm som var filmen jeg egentlig hadde gledet meg til. Men så viste det seg at den ikke er ute ennå! Du kan tro at jeg ble skuffet. I stedet satt vi og så på Last Christmas. I dag har jeg vasket og ryddet. Det var utrolig deilig å bli kvitt alt av støvet som hadde samlet seg. Ellers har jeg gått igjennom skattekortet igjen, og det må jeg sikkert gjøre igjen i januar. Jeg tror jeg ender opp med å betale litt i restskatt for dette året, men forhåpentligvis er det ikke veldig mye. Nå skal jeg skrive ned nye mål for neste uke. Ellers har jeg litt lyst til å spille litt Sims i dag, også må jeg ta meg en dusj. Det er vel det eneste som egentlig er på agendaen min i dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar