lørdag 27. november 2021

on the cold, dark eve - will you stay with me?

Jeg har vært ganske stresset den siste uken fordi det er en del greier med studenten min som kommer i tillegg til en allerede stressende arbeidshverdag. Har jobbet en del overtid både grunnet mye å gjøre på jobb, men også ting som omhandler studenten. Gleder meg til dette er over, for dette er sånn type stress som er ødeleggende fremfor noe som kan bidra til noe godt. Jeg satt litt igjen på jobb i går, men så dro jeg avgårde til kjøpesenteret. Jeg pleier egentlig aldri å dra innom kjøpesenteret på en Black Friday. Det er som å spørre om å havne i en folkemengde. Heldigvis kjenner jeg kjøpesenteret såpass godt at jeg kan de fleste "snarveier" og mindre folksomme områder. Skulle uansett kun innom to butikker. Den ene butikken var strengt talt ikke nødvendig heller, for jeg kunne ha ordnet det en annen dag. Men jeg prøver alltid å få unnagjort flere ting på kortere tid, så jeg fikk handlet det jeg skulle og deretter gikk jeg innom posten for å hente en pakke. Dro hjem, spiste middag og så på en Jonas Brothers roast via Netflix. Det var veldig spesielt, fordi mange av de "throw back" bildene er veldig kjente for meg. Var med andre ord veldig stor fan. Det var et litt kleint show, for jeg ser egentlig ikke på sånne "roasts". Men det var også veldig morsomt til tider. Natt til i dag sov jeg  i over ti timer, så nå er jeg blitt sånn trøtt du blir når du sover for lenge. Samtidig tror jeg kroppen virkelig trengte det. Pakken jeg hentet i går var den nye dagkremen jeg ville prøve. Min nåværende favoritt av Cremorlab har begrenset tilgjengeligheten sin. Kan nok få tak i den, men ikke uten at det blir ekstra dyrt. Så jeg prøvde meg på Caudalíe. Jeg liker hvordan den føles når man påfører den på huden, og jeg er på mange måter imponert. Men det er enkelte ting som føles uvant ut, så den må prøves ut over en lenger periode. Samtidig er det et produkt jeg i det hele tatt ønsker å prøve flere ganger. Ofte så kan jeg prøve et produkt èn gang og allerede vite at det ikke er for meg. Så det er i det minste en positiv ting. Nå skal jeg jobbe litt mer studentrelaterte greier før jeg tar meg fri. I kveld er jeg ganske bestemt på at jeg endelig skal se på den julefilmen jeg hadde lyst til å se forrige helg. Det er også lørdag, så det skal gjøre godt med litt sjokolade også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar