torsdag 1. august 2019

I'm seeing you undressed in my room. But it's just a memory, a fantasy

Jeg hadde en ganske produktiv dag i går i hensyn til oppgaven, og jeg endte dagen med å føle meg ganske bra. Fikk også gjort en kort treningsøkt, men det viktigste var at jeg i det hele tatt fikk til å trene! Har tross alt ikke trent siden sommerturnusen min startet. Hadde hovedsakelig fokus på armer, siden det overraskende har blitt en av mine favoritter å fokusere på i det siste. Gjorde også et par rygg og rumpe- øvelser. Det ble ikke så mye, men nok til at jeg kjente svetten og til at jeg kjenner det i kroppen i dag. Jeg bestilte meg en ny treningstights forrige uke kanskje? Den er grå, fordi førstevalget mitt (svart) var utsolgt. Tenkte kanskje at jeg ikke kom til å like den, men kvaliteten i stoffet gjorde at jeg likte den veldig godt! Nå så jeg at den også hadde kommet tilbake i svart, så nå er den også på vei til meg. Grunnen til at jeg i det hele tatt la merke til det, var fordi den ligger som en av favorittene mine som jeg sjekker innimellom. Og i går satt jeg og så på en kåpe som jeg tror kanskje ligner mer på min drømmekåpe i svart enn den jeg kjøpte i vår. Og det handler i utgangspunktet bare om størrelse, fordi den jeg kjøpte i vår er oversized og i en størrelse større enn det jeg vanligvis hadde valgt. Så jeg blir litt druknet i den. Synes naturligvis at det er veldig irriterende, hvis det viser seg at kåpen jeg har bestilt nå faktisk sitter bedre enn den jeg allerede eier. Men jeg klarte ikke å dy meg, fordi jeg vil jo også bli veldig glad hvis jeg finner ut at kåpen faktisk er drømmekåpen. Er bare litt kjipt med tanke på pengetap, men det var også en risiko jeg tok i vår da jeg valgte å beholde kåpen selv om jeg visste at den ble litt for stor. I dag er planen å skrive videre på oppgaven, og jeg håper egentlig på en like produktiv dag som i går, om ikke mer produktiv. Har nemlig lyst til å ta fri i morgen for å nyte solen. Også tror jeg at jeg og Monchita skal ut og spise indisk før hun reiser hjem på lørdag. For min del blir antakeligvis lørdag og søndag skrivedager, fordi veilederen min er tilbake til neste uke fra ferie. Så da er ønsket mitt å få sendt et utkast ganske raskt, slik at hun kan begynne å vurdere det. Jeg er langt ifra ferdig med drøftingen, men jeg tror det kan være greit å bare få tilbakemeldinger så fort som mulig akkurat nå, siden jeg ikke akkurat har så mye tid igjen. På en måte har jeg litt lyst til å gråte når jeg tenker på alt som gjenstår, men på den andre siden har jeg egentlig ganske stor tro og håp om at det skal gå. Positive thoughts, bruh. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar