tirsdag 30. november 2021

Shivers, down my spine. All the streets are shining

Det var overraskende fint på jobb i går. Ene kollegaen min startet liksom med å si at hun forventet kaos. Det var mye overbelegg, og vi hadde definitivt en del arbeidsoppgaver. Men vi var kun kjente på avdelingen, så alt ble liksom gjennomført uansett. I dag var det kanskje litt travlere for min del, men det var grunnet at den ene pasienten min ble dårlig på starten og slutten av vakten min. Jeg måtte i tillegg gå tidligere på grunn av et møte. Studentsituasjonen som jeg har vært såpass stresset over den siste tiden, håper jeg inderlig er over nå. Følte at jeg satte litt strek over situasjonen, men det føles samtidig ut som en sak hvor jeg aldri blir ferdig. Hadde deretter et annet møte, og var derfor ikke hjemme før i seks-tiden. Det er typisk meg at jeg etter hundrevis av mail om Black Week, Black Friday, Cyber Monday velger å finne ut at jeg kunne tenkt meg en ny dunjakke. Nå skal det sies at inntil i går har jeg gått med joggesko ute. I dag da jeg stod opp så jeg et rådyr som løp i den snødekte hagen til naboen. Det var vel sånn jeg innså at det var snø ute. Så det var frem med vinterskoene. Ellers har jeg allerede byttet ut kåpene til den tjukkeste jakken jeg eier. Det jeg ikke liker med dunjakken min, er at hetten er utrolig tung og stor. Om jeg skal ha på hetten, så kan jeg egentlig glemme muligheten til å se noe. Jeg ønsker noe mer funksjonabelt, men jeg har samtidig ikke lyst til å bare kjøpe det første jeg ser. Så jeg tror derfor at jeg får gå atter en vinter med dunjakka mi, også får jeg se om jeg finner noe til neste vinter. Nå gleder jeg meg til å ha to fridager før nattevaktshelgen min. Også er det første desember i morgen da! Jeg klarer fortsatt ikke å tro at året straks er over. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar