søndag 12. desember 2021

I get the feeling that you'll never need me again

Hadde egentlig et mål om å bli ferdig med julegavene denne uken, men det ble jeg ikke. Har liksom klødd meg i hodet og googlet alt som finnes for å finne ut av hva jeg skal kjøpe til foreldrene mine. Nå har jeg sånn og si bestemt meg for hva jeg skal gi de, og jeg orker ikke å tenke mer på det. Så jeg blir nok ferdig innen neste uke. Jeg våknet klokken åtte i dag, også tenkte jeg at jeg burde sove litt lenger. Først føltes det ut som om kroppen ikke ville, men så våknet jeg plutselig klokken tolv. Så det var kanskje litt senere enn jeg ønsket. Uansett har jeg fått ryddet og vasket. Det er nytt sengetøy på sengen og jeg skal få tatt meg en dusj. Jeg har printet ut en ny oversikt over de kommende ukene, og det er helt vilt at det er mindre enn tre uker igjen av året. Kjenner at jeg allerede har begynt å bli litt introspektiv, men jeg har samtidig prøvd å unngå å tenke for mye på livet. Litt redd for at det er en ny livskrise som venter på meg om jeg blir litt for tenksom. Neida, jeg tror jeg virkelig trenger å sette meg ned og tenke litt. Merker liksom at hverdagen blir såpass travel at livet bare flyr forbi uten at jeg rekker å reflektere. Det er nok mange ting jeg har lyst til å gjøre som jeg kommer på i ny og ne som bare blir glemt fordi at livet har en tendens til å være hektisk. Heldigvis begynner det å nærme seg et nytt år, og man får på en måte en ny start. Jeg har fortsatt ikke pyntet til jul, men jeg har begynt å småglede meg til å gjøre det. Så jeg venter nok med å få opp pynten til neste helg. Kanskje det er dette som skal bidra til julestemningen? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar