mandag 10. august 2020

come away with me and we'll kiss on a mountaintop

Hei, hei, hei. Jeg er kommet til et punkt hvor jeg tydeligvis blir akutt sliten på jobb. Se for deg at jeg er en ballong og at det plutselig oppstår et hull i ballongen, og all lufta bare forsvinner. Det er slik jeg har følt meg den siste uken. Foruten et par vakter i helgen som har vært de fineste vaktene jeg har hatt på lenge. Så det er godt at jeg kun har tre vakter igjen før jeg har FERIE. Det som kanskje er litt dumt, er at jeg reiser på lørdag. Jeg skal prøve å få pakket på torsdag, slik at jeg kan reise på butikken for å kjøpe det jeg eventuelt mangler etter jobb på fredag. I morgen har jeg atter en fridag, og det blir gledelig. Akkurat nå er jeg så sliten at jeg kjenner at jeg er skikkelig gråtelabil. Planen er egentlig bare å kjøre et par runder med vask, også vil jeg helst slappe av så godt jeg klarer. Skal ihvertfall sove uten alarm i natt. Nå må jeg faktisk få dratt frem strikketøyet, for jeg har seriøst ikke strikket selv om jeg flere ganger har planlagt å strikke i det siste. Også må jeg skrive ned mine ukentlige mål. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar