lørdag 8. august 2020

I want to wake up with the rain falling on a tin roof while I'm safe there in your arms

Lynx og co har dratt i dag, og jeg må innrømme at det er deilig. Jeg angrer nå på at jeg ikke har satt av tid i ferien min til å bare være hjemme alene. Skal nemlig være omringet av tantebarn omtrent hele ferien min, så det er vel bare å venne meg til tanken på at støynivået blir høyere og at det konstant er mer rotete. Det blir bare klarere for meg hvorfor robotstøvsugere er genialt for barnefamilier. Etter å ha sagt adjø til besøket, satte jeg meg ned for å spise frokost mens jeg så på vielsen til Kiwi. Hun giftet seg i går mens jeg var på jobb. Blir alltid litt emosjonell når jeg ser vennene mine gå ned midtgangen, og jeg måtte felle et par tårer mens jeg så Kiwi gå sammen med moren hennes. Jeg tok meg en tur til kjøpesenteret fordi det var et par greier jeg måtte kjøpe. Men jeg har også en sånn trang for å shoppe akkurat nå, så jeg tillot meg selv å gå innom et par butikker. Prøvde til og med på Levis Ribcage jeans som jeg håpet på skulle bli min perfekte jeans. Problemet er at de er litt for flared for meg, og at de blir litt for lange. Ellers elsket jeg de. Endte bare opp med det jeg hadde på handlelisten min, hvilket er typisk når jeg faktisk klør etter å kjøpe noe. Jeg har vasket trekket på overmadrassen min i dag fordi eldste niesen hadde et uhell da hun sov i sengen min. Glemte å tenke på at trekket kanskje ville skrumpe, for jeg husker at jeg hjalp Volla med å ta på trekk på en "naken" madrass, og hvor vanskelig det faktisk var. For å si det sånn så hadde trekket blitt hakket mindre, så det ble litt vanskelig å ha det på. Men det gikk tilslutt. Jeg har ligget ute i det fine været i dag, siden jeg egentlig ikke har fått solt meg på flere uker. Jeg har som regel uflaks med været på fridagene mine, og jeg skulle jo egentlig hatt dårlig vær på fridagen min nå også, men siden jeg ble forskjøvet fra i dag, så endte jeg opp med fint vær. Sovnet i en time ca, var visst litt ekstra trøtt. I morgen venter en kveldsvakt på meg, og nå har jeg faktisk kun fem vakter igjen før jeg tar en etterlengtet ferie. Nå skal jeg nyte å ha min egen seng tilbake med nyvasket sengetøy på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar