mandag 24. oktober 2022

I saw you dancing in a crowded room. You look so happy when I'm not with you

Jeg jobbet ekstra på lørdag. Valgte spesifikt lørdag slik at jeg fikk ha søndagen for meg selv. Synes jeg har falt litt ifra rutinene mine, så jeg har liksom begynt å glemme hva jeg pleier å gjøre. Men i går lagde jeg couscous-salat og ovnsbakt laks. Sistnevnte føler jeg blir et eksperiment for hver gang. Denne gangen gikk det i hvitløkssmør, persille, salt, pepper, chilliflakes, sitron, rømme. Det var i hvert fall en suksess! Jeg serverte laksen med den siste lille biten av soppstuingen jeg hadde laget tidligere denne uken. Har funnet ut at soppstuing bør stå på menyen min hver uke, for jeg liker det med omtrent alt. Ellers brukte jeg gårsdagen på å vaske. Gjorde en ordentlig vask av vinduer på soverommet. Ellers rengjorde jeg bad. Støvsugde raskt på soverommet, så jeg har ikke nådd alle kriker og kroker. Men klokken begynte å bli mye, og jeg skulle fortsatt prøve meg på den fryktede Caroline Girvan treningsøkten. Gjett hva? Den gikk overraskende greit! Ja, det ble en del pauser, og noen øvelser klarte jeg ikke å fullføre med den beste formen. Men når jeg hadde forventet at jeg måtte avslutte økten halvveis, så er jeg veldig fornøyd. Det er så deilig fordi jeg kjenner at treningsmotivasjonen har steget i været. Men så er alltid litt vanskelig å få planlagt trening når jeg jobber turnus. Denne uken tror jeg at jeg skal prøve meg før første nattevakt, og etter siste nattevakt. Får se an formen, tenker jeg. Til helgen kommer Lynx og min eldste niese, så det er tvilsomt at jeg finner tid til trening da. Siden jeg tydeligvis har glemt mine rutiner, skrev jeg ned mine mål for uken i dag. Ellers kan jeg melde at jeg ikke helt ser frem til arbeidsuken. Det har vært så mye pågang i det siste, så jeg kjenner det tærer på. Men jeg skal ha langhelg. Så det får være motivasjonen for arbeidsuken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar