onsdag 26. oktober 2022

selv om du har noen andre, så si at det gjør litt vondt for deg og

Det er litt rart å bli så glad for å ordne sokkskuffen. Kjøpte endelig nye sokker, og jeg er veldig fornøyd! Jeg har også klart å gjennomføre atter en Caroline Girvan økt. Jeg hadde egentlig håpet på å bli ferdig med hennes "Epic Endgame" treningsprogram innen året er ferdig, men det virker tvilsomt at det vil skje. Uansett er jeg veldig fornøyd, og nå har jeg også funnet ut at jeg synes at det er gøy med lett kondisjonstrening i tillegg til hennes økter. Så da blir jeg nok ikke ferdig med treningsprogrammet før nyåret en gang. Jeg er støl i kroppen i dag, men jeg håper på å gjøre litt kondisjonstrening i dag uansett. Som sagt er treningsmotivasjonen på topp for tiden, så jeg prøver å utnytte det. I dag spiste jeg faktisk "overnight oats" med chiafrø til frokost. Personlig er jeg ikke glad i en søt frokost. Husker tilbake til da jeg hadde veganske tirsdager (eller var det torsdager?), så syntes jeg det var så vanskelig å finne en frokost jeg likte fordi det er så mange forslag til frokost som er i den søte varianten. Og jeg føler at havregrøt nesten bare serveres med søte smaker. I dag hadde jeg kanel, banan og rosiner i havregrøten. Siden det var såpass søtt, spiste jeg også et knekkebrød med egg og kaviar. Men ja, jeg kunne gjerne tenkt meg å spise mer havregrøt på grunn av helsegevinster. Men da må jeg prøve å finne oppskrift på havregrøt med salte smaker. Det gjenstår to måneder igjen av året, og jeg prøver naturligvis å gjennomføre målene for i år. Målene består deriblant å spise sunnere. Og det må jeg jammen meg si at jeg har hatt fokus på de siste ukene. Samtidig planlegger jeg å lage de mest ultimate kanelbollene til helgen. Lynx har bursdag om mindre enn to uker, men mamma og jeg planlegger å feire hennes bursdag mens hun er her til helgen. Jeg har i hvert fall invitert broderen og min kommende svigerinne. Hadde en ide om å lage lasagne også, men tror kanskje det blir litt mye? Men jeg er veldig fristet til å gjøre det likevel. Ellers har jeg lyst til å lese ferdig boken jeg har startet på til fredag. Det gjenstår ca. 260 sider igjen, så jeg tror det skal gå greit. Det er bare at det er fagstoff, så det kan til tider bli litt tungt lesemateriale. Men jeg skal uansett prøve å lese boken ferdig til fredag, for da skal jeg innom biblioteket for å hente en ny bok jeg har reservert. Så da kan jeg like godt levere boken jeg leser nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar