fredag 4. november 2022

why are we strangers when our love is strong?

Jeg har dessverre vært syk den siste tiden, og jeg må si at det er noe av det mest irriterende jeg vet om. Brukte litt tid på å øve på presentasjonen jeg skal holde neste uke, men jeg måtte ta en pause for å hoste opp lungen(e) min(e). Jaja, la meg overdrive. Føles ut som en manflu, bare at ting er mer reelt liksom. Klarte ikke å stå uten å bli svimmel, og deretter kvalm. Nesten så jeg skulle vært skikkelig overberuset liksom. Sjanglet mens jeg gikk og var redd for å falle. Så jeg har vært stort sett sengeliggende. Den intense hodepinen er heldigvis borte for nå, men karusellen i hodet mitt kommer og går. Men siden jeg ikke klarte å stå uten å bli påvirket har jeg blitt sykemeldt. Dette har foregått i et par dager nå, men jeg er hakket bedre i dag, så jeg håper bare at jeg blir bedre og bedre. Ellers kan jeg melde at besøk av Lynx og eldste niesen var koselig. Må innrømme at jeg alltid blir veldig takknemlig for at jeg ikke har barn etter å ha vært rundt kids. Sorry mack, men jeg kjenner at tålmodigheten blir ordentlig testet. Eldste niesen er også yngstemann i sin søskenflokk, så hun er definitivt bortskjemt. Men når det er sagt, har vi hatt det ganske moro sammen. Vi hadde en bursdagsmiddag for Lynx på lørdagen, og jeg lagde kanelbollene. Jeg ble litt i tvil om jeg skulle gjøre det fordi mams bestemte seg for å lage en kake. Men siden jeg vet at 90% av hennes bakster ikke blir suksessfulle, så bestemte jeg meg for å bake. Jeg er veldig glad for det, fordi det ble skikkelig bra! Tror det kanskje er første gang jeg har laget boller på egenhånd. Men ja, jeg har allerede kjøpt mer gjær fordi jeg gjerne vil prøve meg igjen. Men nå som jeg er syk prøver jeg å unngå å lage noe som helst for å unngå spredning av bakterier. Jeg er fortsatt veldig motivert for trening, men jeg har ikke vært i form nok til å kunne gjennomføre det de siste dagene. Håper kanskje at jeg er bedre i morgen eller på søndag. Det hadde vært fint å kunne avslutte uken med en økt. Ellers har det faktisk blitt november, hvilket er helt sykt. Jeg skal gå igjennom forbruket mitt for oktober i morgen. Det har blitt bestemt at vi skal ta julefeiringen hos Lynx og co i år. Det blir koselig og full rulle på en gang. Det er litt usikkert om min kommende svigerinne får blitt med, men jeg håper jo det. Men nå må jeg faktisk virkelig begynne å tenke på julegaver. Jeg har allerede skrevet ned et par greier, men det er ganske lite. Jeg har begynt å glede meg til alle julefilmer som skal komme; Lindsay Lohan skal spille i en juleklisje, Ryan Reynolds og Will Ferrell spiller i en julemusikal. Føles ut som om jeg skal prøve å se alt av filmer den neste tiden. I dag har jeg sett på Enola Holmes 2, og jeg har laget planer om å se på den nye Black Panther filmen med Monchita senere denne måneden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar