torsdag 24. november 2022

It could all be for the best in the end, but for now it feels like losing my best friend

Jeg så disse bursdagskortene på Europris da jeg var på besøk hos Lynx og co. Ventet til jeg kom hjem og dro til min lokale Europris for å kjøpe kort. De var tenkt som bursdagskort til Lynx og Volla som har hatt bursdag den siste tiden. Men jeg har aldri kommet meg så langt at jeg faktisk har skrevet i kortene og fått sendt de. Og nå er det blitt så lang tid siden bursdagene deres, at det ikke gir helt mening for meg å sende de i nærmeste tid. Men da blir det kanskje hyggelig med et kort i postkassen når de ikke forventer det. Men poenget mitt er jo egentlig; hvor komisk er ikke kortet? Jeg hadde i utgangspunktet forventet en travel kveldsvakt i går, men det gikk ganske fint. Ja, det var litt mer å gjøre enn mine forrige kveldsvakter. Men det gikk likevel veldig fint! Jeg holdt den siste presentasjonen min før jobb i går, og det var deilig å endelig bli ferdig med det. Ellers skulle jeg egentlig ha sittet igjen etter jobb i går for å se over fremtidig turnus. Men det glemte jeg selvfølgelig! I dag har jeg fri før arbeidshelgen begynner. Jeg la meg veldig sent i går og stod naturligvis opp veldig sent. Men hittil har jeg bestilt meg noen Hoka fjellsko. Jeg håper at de kan fungere som vintersko. Planen var egentlig å kjøpe et nytt par arbeidssko i år, men i stedet har jeg kjøpt to par Hoka-sko til fritidsbruk. Tingen er at mine vanlige vintersko ikke har særlig demping. Og det føles litt ut som tortur for føttene mine å bruke de etter en vakt på jobb. Nå som snøen faktisk har kommet, tilsynelatende for å bli, kan jeg ikke lenger bruke joggeskoene mine. Så ja, jeg har store håp for fjellskoene, men jeg er ganske pessimistisk. Har liksom allerede tenkt at jeg sannsynligvis må returnere de. Nå skal jeg utnytte tilbudene og bestille en rekke "staples" som body butter, sminkefjerner, håndkrem, etc. Har ikke gått igjennom forbruket mitt for måneden hittil, men jeg vet at det blir et høyt forbruk. Bestilte meg hjem mer treningstøy i går, om jeg ikke husker feil. Nå skal det sies at jeg også har gjort unna de fleste julegaver denne uken. Men likevel, jeg er glad for at jeg faktisk har budsjettert for julegaver. Kanskje jeg skal begynne å sette av budsjett til Black Friday tilbud i seg selv? Kunne vært lurt. Ellers hadde jeg egentlig lyst til å dra innom matbutikken i dag fordi det er tilbud på sopp. Men jeg tror jeg får la det være. I stedet blir jeg hjemme for å lage mat og ta en treningsøkt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar