onsdag 30. november 2022

I never wrote the letter that I swore I’d send

Det har vært en litt utfordrende arbeidshelg, men med gode kolleger og planlegging har det gått fint likevel. Mandag er alltid travelt, men jeg følte meg merkelig nok optimistisk. Også ble det ganske mye travelt enn jeg hadde håpet på. Overlegen jeg jobbet med kom faktisk og takket meg for dagen, og jeg var helt blåst i hodet. Hadde ikke spist lunsj og gikk overtid. Så jeg ringte paps og hørte om han kunne hente meg, for jeg var egentlig helt utslått. Hadde egentlig planer om å dra for å handle og å hente pakke. Men det ble rett hjem for å få i meg mat. Deretter tok jeg faktisk bussen til kjøpesenteret for å finne siste julegaver, handle mat og hente pakke. Paps hentet meg og vi dro videre til et annet kjøpesenter slik at jeg fikk hentet den ene julegaven. Jeg var også på utkikk etter klementiner. Gikk innom Kiwi og det var kanskje sju klementiner igjen. Jeg og paps gikk rundt på flere butikker, og det var egentlig litt koselig. Jeg var overtrøtt og oversliten men kjente på litt ekstra energi. Natt til tirsdag sov jeg ganske tungt i ti timer, så det sier ganske mye for hvor sliten jeg var. Jeg hadde mye på planen i går, men fikk ikke gjort alt. Jeg dro på kjøpesenteret igjen for å returnere to pakker, derav Hoka-skoene som jeg hadde så stort håp om. Hun som stod i kassen spurte om jeg skulle returnere de, eller om jeg ville bytte til noe annet. Og jeg sa at jeg hadde håpet på vintersko som kjentes ut som Hoka Clifton sko. Hun lo litt, og sa at det hadde de dessverre ikke. Jeg gikk innom et par andre butikker og prøvde på vintersko, men jeg begynner å innse at drømmen ikke kommer til å bli oppfylt. Må nok belage meg på å kjøpe boots og heller prøve å finne noen komfortable såler. Jeg kom meg tilslutt hjem og var egentlig litt sulten. Men jeg begynte først på innpakking av de siste julegavene. Jeg er skikkelig fornøyd med Secret Santa gaven min (til jobb), og forhåpentligvis er ikke skriften min for åpenbar. Jeg spiste omsider sen lunsj/tidlig middag, og deretter begynte jeg å preppe ca. 2kg med søtpotet. Jeg hadde nemlig bestemt meg for å lage søtpotetmos og ovnsbakt søtpotet denne uken. Så jeg gjorde det i går. Etter jeg endelig var ferdig fikk jeg gjennomført en treningsøkt som var ganske hard, men som var bygget opp med 1 minutts arbeidstid og 20 sek pause. Det er det jeg foretrekker, fordi jeg både føler at jeg får nok tid til å gjennomføre øvelsene men også til pausen. I dag skal jeg på nattevakt, så jeg prøvde mitt beste på å sove så lenge som mulig. Jeg skal ordne en ny timeplan og ta meg en dusj. Ellers har jeg kun avslapping på agendaen. Julepynten har ikke kommet opp til tross for at vi nærmer oss andre advent, men jeg jobbet forrige helg. Så pynten kommer nok ikke opp før til helgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar