søndag 16. oktober 2022

Wanna feel the warm breeze, sleep under a palm tree, feel the rush of the ocean, get onboard a fast train

Det har i utgangspunktet vært en fin arbeidshelg. Dagen i dag kunne nok vært roligere, men det var ikke noe jeg kunne kontrollere. Jeg har fri i morgen, og den fridagen har jeg egentlig vært ganske bestemt på å beholde. Kjenner at jeg har behov for en dag hvor jeg ikke gjør annet enn å organisere ting hjemme og føle at jeg får litt oversikt over livet igjen. Jeg har brettet litt klær i dag. Har endelig fått vasket sminkekostene, og stort sett klart å snakke meg ifra å kjøpe den hersens foundationen som jeg har vært så obsessed med. Tenker fortsatt på den, men jeg vet at det er penger rett i dass. I stedet tror jeg at jeg må bruke penger på å kjøpe nye sokker. Ah, det luksuriøse livet som voksen, eh? Men seriøst, føles ut som om jeg har hull i hver sokk jeg tar på meg. Så jeg får seriøst ordne det i morgen eller dagen etter. Det er mulig at jeg må gå litt igjennom annet undertøy og klær som har fått hull i seg også. Jeg har jo faktisk på en t-skjorte nå som har flere hull på den ene armen. Den er vasket såpass mye at den nesten er blitt gjennomsiktig. Så den kan faktisk gå rett i søpla. Men den er jo så behagelig! Nå skal jeg ordne meg litt mat, også håper jeg på at jeg klarer å legge meg litt tidlig. Hadde vært fint med nok søvn, men samtidig en litt tidlig start i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar