lørdag 15. juli 2023

don't know who I would be if you ever leave

Tror det må ha vært et par uker tilbake når jeg først så en trailer for series You & Me. Startet nettopp å se på den, og jeg fikk skikkelig gåsehud. Det er mulig at jeg er overtrøtt også da, for jeg kjenner jeg er på gråten. Før nattevakt i går leste jeg ferdig It Starts With us av Colleen Hoover. Jeg leste den første boka på ferie i fjor, og da jeg fikk greie på at det skulle komme en oppfølger, ville jeg veldig gjerne vite hva som skjedde videre. Jeg kan ikke si at jeg var veldig imponert over den første boka, men jeg likte veldig godt karakteren Atlas. Så da ble det nesten en selvfølge å lese oppfølgeren. Jeg synes boka er fin; jeg fikk det jeg var ute etter. Men det er ikke en bok som går veldig i dybden, så det er kanskje ikke noe som setter seg i minnet. Neste bok venter på meg på biblioteket, og planen er å hente den på mandag etter min siste nattevakt. Nattevakten som har vært har vært grei, men det ble masse bom på meg. Og det gjør at alt går så mye tregere fordi du må hente nytt utstyr og prøve på ny. Det blir trolig ikke like mye å gjøre denne natta, men siste natt håper jeg at ting går litt mer smooth. Foreldrene mine reiste i dag, og for å unngå for mye hagearbeid, har jeg på en måte ønsket meg regnvær. Og hittil ser det kanskje ut som om det er et ønske jeg får oppfylt. Juli er en ganske travel måned for meg når det gjelder arbeid, så det er jo ikke som om jeg har så mye dager til å late meg i solen uansett. Forhåpentligvis blir det litt som når jeg faktisk har ferie, dog jeg tviler. Må uansett begynne å tenke på å ordne flybillett eller togbillett bort til Volla og Mog. Skal jo tross alt på "soppferie" som jeg har begynt å kalle det. Nå skal jeg sitte å brodere litt mens jeg ser på You & Me. Jeg er allerede nesten igjennom tredje episode, og jeg er litt usikker på hva jeg synes hittil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar