lørdag 20. april 2024

we outgrew the love we knew, but I still wish I had it

Min body butter kom ikke på onsdagen, og jeg var visst ikke så ferdig som jeg trodde jeg var med omgangssyken. Neida, fra ettermiddagen og utover kvelden satt jeg egentlig bare på do. Det føltes veldig mye mer som den omgangssyken jeg hadde i fjor. Jeg var heller ikke ferdig på torsdagen, det ble et par dobesøk da også. Men det var veldig mye mer håndterlig! Natt til fredag hadde jeg ganske store magesmerter, men tror det mest var pga trapped gas. Resten av gårsdagen var fin, følte meg faktisk bra. Matlysten er tilbake, har ligget og drømt om mat liksom. Tidligere i uken klarte jeg ikke å tenke på mat uten å bli kvalm. Jeg måtte omsider komme meg ut av huset i dag, har tross alt vært innestengt siden forrige søndag. Jeg holdt meg stort sett på soverommet de første dagene når jeg hadde uttalte symptomer. Men nå har det gått lang nok tid til at jeg ikke er i "karantene" lenger, så jeg dro en rask tur på kjøpesenteret før det stengte. Jeg skulle nemlig hente en pakke som måtte hentes i dag dersom den ikke skulle bli sendt i retur. I samme slengen ordnet jeg utstyr til en ny bleiekake. Nå har jeg fått en faktisk dato til babyshower som dessverre havner på arbeidshelgen min. Det er lite sannsynlig at jeg klarer å bytte den vakten, hvilket jeg kjenner er ganske kjipt. Men jeg finner mye glede i å ordne gaven uansett. Jeg har vel egentlig bare et par uker på meg til å bli ferdig med teppet. Jeg har tenkt på teppet denne uken, men jeg kunne ikke akkurat ta i materialet mens jeg var smittsom. Så det er vel egentlig først nå jeg kan begynne å strikke igjen. Så det blir planen etter at jeg har spist litt kvelds og sjokolade, skal jeg sette i gang og strikke. Jeg fikk også endelig sendt bursdagskort på posten i dag, og jeg må si at frimerker er dyrt disse dager! Bursdagskortene går til to av niesene mine og til Monchita. Tror to av kortene blir forsinket, mens det ene trolig kommer frem i tide. Nå som matlysten min er tilbake, kunne jeg godt tenkt meg brownies som jeg lagde til paps sin bursdag. Så jeg kjøpte en posemiks på butikken i dag. Tror det blir en aktivitet for morgendagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar