mandag 29. april 2024

I aim low, I aim true and the ground's where I go

Jeg føler meg i utgangspunktet bedre i dag med tanke på forkjølelsen. Føler meg ikke like øm i hodet, men nå har jeg hostet på meg muskelsmerter i brystet. Våkna liksom opp og hosta opp masse gult slim. Får håpe at mai blir litt bedre for helsen min. Har i hvert fall at jeg ikke skal jobbe noe ekstra denne uken, eller prøve å unngå det. Jeg vil helst bli frisk nok til neste uke når jeg skal dra for å besøke Monchita. Jeg så ferdig hele den siste sesongen av "Stjernekamp" i går, og det er rart hvordan jeg kan ha en favoritt men likevel være enig i at de kanskje ikke bør være vinneren. Utstemmingene virker liksom stort sett å være rettferdige, det er stort sett de som har gjort det dårligst som går ut. Men jeg er vel en opptatt av rettferdighet, og det føles falskt ut å ønske at noen skal vinne til tross for at deres opptreden helt tydelig var svakere. Den siste tiden har jeg vært litt mer interessert i ny musikk igjen, så det er gledelig å høre på nye sanger. Og jeg tror kanskje at jeg valgte å se på "Stjernekamp" fordi jeg er åpen for å høre på nye artister. Jeg la meg sent i går fordi døgnrytmen naturligvis har blitt litt fucket opp etter nattevakten. Forhåpentligvis får jeg snudd på det til i morgen. Jeg har heldigvis kveldsvakt og ikke dagvakt i morgen som planlagt. Noen ganger er det fint at andre har behov for å bytte vakter. Nå tror jeg at jeg skal se på en eldre sesong av "Stjernekamp" mens jeg strikker. Ser aldri på så mye tv som jeg gjør når jeg strikker. Det blir ikke strikking hele dagen i dag som i går, for i dag skal jeg komme i gang igjen med treningen. Men annet enn det er det strikking som gjelder. Det hadde vært greit å få det prosjektet unnagjort så raskt som mulig slik at jeg slipper å tenke på det lenger. Samtidig har det vært gledelig å strikke igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar