fredag 5. april 2024

You're an undertone still if she listens. You're on the tip of my tongue when we're kissing

Det ble ikke noe Sims på meg til søndagen. I stedet brukte jeg heller tiden på ting jeg måtte gjøre. Treningsøkten var en kondisjonsøkt hvor jeg egentlig bare danset. Det var veldig gøy fordi jeg alltid føler meg litt som en idiot når jeg skal prøve å lære meg koreografi i en treningsøkt. Men det er sånn trening som ikke føles ut som en treningsøkt fordi man har det så gøy. I og med at det ikke ble Sims på søndag, hadde jeg heller planer om Sims på mandag og en treningsøkt til. Men så ble det plutselig behov for meg på jobb, selv om jeg trodde jeg skulle ende opp med fri på mandagen. Men jeg fikk melding mens jeg spiste en sen frokost, så da var det bare å hive seg i dusjen og dra på jobb. Det passet på en måte greit fordi jeg fikk mensen på mandag, og jeg synes ofte at jobb er en fin distraksjon fra menstruasjonssmerter. Jeg rakk naturligvis ingen treningsøkt på mandag, og det var heller ikke plass til det på tirsdag. For på tirsdag var det dagvakt og deretter rett hjem for å spise middag før jeg dro på konsert med Marble. Vi dro på JP Saxe, hvilket var en litt spontan avgjørelse. Jeg hadde sett reklame om at han hadde konsert tilfeldig på noe sosiale medier, så jeg foreslo å dra på konserten da jeg møtte Marble for å dra på kino for et par uker tilbake. Jeg har jo hørt If The World was Ending mange ganger, har også hørt en del på When You Think of Me. Har også sett musikkvideoen til I Don't Miss You et par ganger når jeg hører på musikk på Youtube. Men annet enn det, har jeg vel egentlig ikke hørt på musikken hans. Ofte drar jeg på konserter fordi jeg er veldig fan av artisten, men noen ganger er det veldig gøy å dra på konserter til artister du ikke kjenner til, eller har lite kjennskap til. Det er en mulighet til å oppdage noe nytt. Det var en veldig mye mer intim konsert enn jeg er vant til, men det var også en veldig morsom konsert. Litt kaotisk. Uforventet, kan man kanskje si. Men jeg må si at jeg syntes både artisten som var oppvarmer og JP Saxe var veldig flinke begge to, og det var god stemning! Jeg var ganske trøtt da jeg stod opp på onsdag, men da hadde jeg i hvert fall sovet som en stein! Men jeg var fornøyd med å være ferdig med gårsdagens vakt, for det var siste vakten min denne uken før jeg startet en uke turnusfri. Jeg har prøvd den nye øyekremen min for første gang i dag fordi jeg var litt bekymret for at huden min skulle reagere. Hittil virker det som om det går greit, så det er jeg skikkelig fornøyd med. Jeg tror jeg har klart å fikse eksemet ved å bruke en overnight-maske som øyekrem de siste dagene. Så det er jeg veldig fornøyd med! Jeg hadde litt lyst til å dra på kjøpesenteret i dag, men tingene jeg drømmer om å kjøpe er badetøy. Og det er liksom ikke sånne ting som jeg egentlig trenger å kjøpe. Så da er det ikke så viktig å dra på kjøpesenteret. For det er lite fristende når vinteren plutselig har gjort et comeback. Trodde kanskje det var sånn type snø som skulle smelte med en gang, du vet når snøen smelter i det den berører bakken? Men det ser ut som om det skal ta litt tid. Så ja, nei. I dag blir det en treningsøkt. Har ikke helt bestemt meg for om det blir fokus på ben eller kondisjonsøkt. Jeg er nemlig litt sliten i beina. Ellers skal jeg spille Sims i dag mens jeg hører på JP Saxe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar