søndag 31. mars 2024

you deserve the whole world, an island to yourself

Jeg har sett ferdig Vera, sett ferdig Bakemesterskapet, sett ferdig Markus Neby's påskekrim. Så jeg føler alt i alt at jeg er ferdig med å se på tv akkurat nå. Jeg strikket langt nok til å begynne på et nytt nøste i går, så det er jeg veldig fornøyd med! I og med at jeg la meg såpass tidlig og sov så lenge natten før, så ble det en veldig sen leggetid på meg i natt. For jeg var våken når tiden endret seg til sommertid. "Heldigvis" sov jeg ikke veldig lenge. Det betyr at jeg er trøtt i dag, og forhåpentligvis klarer jeg å legge meg tidligere. Har endelig skrevet ut timeplan for de neste ukene. Også har jeg gått igjennom forbruket mitt for denne måneden. Ved første blikk er det et sykt høyt forbruk denne måneden, men det er fordi jeg har bestilt ferien min. Utgiftene som gikk til ferie er egentlig bare skattepengene mine fra i fjor og i år. Så hvis jeg ser på forbruket mitt utenom ferieutgiftene, så hadde jeg et veldig greit forbruk i mars. Det var overraskende fordi jeg føler at jeg har brukt ganske mye penger. Ser i hvert fall at jeg har vært en del sosial i mars. Da jeg møtte Marble for å se på film, spurte jeg om hun ville være med på en konsert som jeg hadde sett reklame for på Facebook. Utenom radioen, så har jeg ikke hørt så mye på artisten. Men jeg savner å dra på litt mindre konserter, og denne konserten skal foregå på et sted jeg aldri har vært. Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Det er to dager til konserten, og vi ordnet oss billetter i dag. Så det blir artig. Jeg trodde menstruasjonen skulle dukke opp i går, men det virker som om det heller blir i kveld eller i morgen. Huden min virker glad for det, har ikke dukket opp nye kviser. Men øyelokkene mine har dessverre reagert på nattkremen min. Ganske sikker på at det var den i hvert fall. Det er så irriterende at man kan bruke et produkt i årevis, også skal huden plutselig bestemme seg for å reagere på produktet. I førsteomgang sluttet jeg å bruke produktet rundt øynene i det hele tatt, men det ble heller ikke huden så begeistret for. Nå er jeg tom for min vanlige øyekrem, og den er out of stock. Så jeg har bestilt meg en annen øyekrem i mellomtiden. Så for tiden har jeg litt eksem på begge øyelokkene, det er tørt og flasser litt. Men det er jo veldig typisk for meg å få en form av eksem på våren. Sånn er det bare. Jeg hadde litt lyst til å spille The Sims i dag, men jeg skjønte at jeg måtte få unnagjort litt greier før jeg tillot meg selv å bli dratt inn i det spillet på ny. Jeg skal ha turnusfri i nesten en uke fra neste helg, så jeg tenkte egentlig at jeg skulle tillate meg å spille spillet da. Men jeg tror at etter jeg er ferdig med treningsøkt i dag, så skal jeg faktisk spille Sims! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar