tirsdag 5. mars 2024

sometimes I wish I kept some of my feelings in the basement so I'd still have some left

Det er offisielt vår. For meg føles mars fortsatt ut som en vintermåned, men teoretisk sett er det vår. Og i dag må jeg si at været viser seg fra sin beste side. Det ser faktisk ut som vår, om du ser bort ifra all snøen som fortsatt dekker bakken. Nå skal det sies at mye av snøen har smeltet med regnværet som herjet forrige uke. Snøsofaen som jeg lagde med de yngste niesene er blitt borte, og jeg vurderer faktisk å ta frem joggeskoene mine igjen. Det hadde vært veldig deilig om det ikke skal snø mer nå, men jeg tviler på at det ikke gjør det. Men da er det bare å nyte fine dager som i dag. Jeg sovnet litt etter midnatt og våknet klokken ni, og som antatt føler jeg meg mye bedre i dag. Jeg er nok forkjølet, men i går føltes det mer ut som om jeg hadde en skikkelig dårlig hang-over, og det er lenge siden jeg har hatt. I dag er planen å lage torsk med bacon og søtpotetmos. Det stod egentlig på listen min å lage for to uker siden, så nå lever søtpotetene mine på sitt siste strå. I går måtte jeg faktisk kaste en del rester i kjøleskapet som hadde begynt å vokse mugg på. Det blir alltid lite matlaging når det er besøk i hus, for da lager foreldrene veldig mye mat. Det var også veldig synlig på forbruket for dagligvarer i februar, brukte 2/3 av det jeg vanligvis bruker i løpet av en måned. Ellers er planene å få støvsugd eget soverom, gjort en treningsøkt med fokus på ben og ta en dusj. Før det skal gjøres, skal jeg bestille litt omega-3 og treningstøyet jeg egentlig skulle ordne i februar. Det blir en annen farge denne gangen, som jeg forhåpentligvis blir fornøyd med! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar