onsdag 27. mars 2024

I hit the sky when my eyes see you

Det ble en suksessfull treningsøkt i går, dog jeg måtte ta såpass mange pauser at jeg først ble ferdig etter 75minutter når økten egentlig varer 38 minutter. Seriøst liksom. Bare etter de to første øvelsene, begynte beina å skjelve som bare det. Så jeg føler meg nokså støl i dag, men på en god måte. Leste aldri ferdig boken i går, men tror jeg skal finne tid til det i dag i stedet. Jeg sov i ni timer, våknet opp og kokte egg. De to siste ukene har jeg kjøpt røkt laks til helgene og/eller fridager som en sånn liten luksusfrokost. Så det koste jeg meg med i dag morges. I går ordnet jeg faktisk flybilletter til Spania til sommerferien min. Nå må jeg bare ordne hotell, men det er så kjipt å bruke såpass mye penger på ferie når jeg ser hvor mye prisene har gått opp. Samtidig har jeg vært bestemt på at jeg skal reise utenlands i år til ferien. Heldigvis overførte jeg en del av feriepengene i fjor til mitt sinking fund for reiser, også har jeg egentlig bare brukt skattepengene jeg fikk i retur på flybilletter. Så det føles på en måte ut som om jeg får en gratis tur. Samtidig er det jo mine penger jeg har jobbet for, så ja. Må bare huske på den balansen mellom å spare og å bruke penger. Det blir bare litt mer synlig når det er et stort beløp det er snakk om. Men nå har jeg lyst til å kjøpe badetøy osv, selv om det er mange måneder til jeg drar til Spania. Jeg har lurt litt på om jeg skulle dra på butikken i dag for å handle litt greier. Har handlet inn mat slik at jeg slipper å tenke på det, men nå begynner jeg å gå tom for hudprodukter. Så på en måte føles det ut som om jeg  dra på butikken. Men så frister det veldig lite. Det var såpass mange på kjøpesenteret på mandag, at jeg lurer på om folk har tatt påskeferie allerede da? Jeg er ikke så keen på å henge på kjøpesenteret hvis det er skikkelig fullt av folk der. Jeg vet jo uansett at et par av hudproduktene jeg er ute etter, er out of stock i fysisk butikk. Så jeg tror jeg rett og slett skal bestille på nettet, selv om det betyr at jeg må vente en stund før jeg mottar produktene. I dag skal jeg gjøre en treningsøkt med fokus på armer og kanskje finne tid for litt trening for kjernemuskulaturen også. Ellers skal jeg strikke og slappe av. I morgen er det nemlig tid for jobb igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar