tirsdag 26. mars 2024

From the moment that you stood next to me. Feeling manic, I forgot how to speak

Det snør igjen. Føles litt ut som om det er evigheter siden jeg sist så noe sol, men det stemmer ikke. Likevel føles verden litt traurig ut akkurat nå. Det skyldes delvis været, men også fordi jeg er premenstruell. Hormonene herjer med meg, og huden min føles nesten litt sint ut. Den underjordiske kvisen min på haken truer med å poppe ut, men bare litt! Neida, den skal bare ligge der og ruge. De siste 24 timene føles det ut som om jeg har vært på gråten, så det virker som om hormonene er helt out of wack. Ifølge Clue-appen min, skal jeg egentlig ikke ha mensen før om to uker, så det er veldig kjipt hvis jeg skal ha det sånn i to uker til. Mine cravings har vært både sjokolade og generell usunn mat. Jeg har forelsket meg i Freia sin nye boble-sjokolade, som essensielt er en Stratos bare med Freia melkesjokolade. Har fortsatt masse grillpølser i kjøleskapet som jeg må spise opp, for jeg hater jo matsvinn. Jeg gjorde to treningsøkter forrige uke, og det føltes plutselig litt for lite ut. Men jeg prøvde å gi meg litt pause på grunn av travel arbeidsuke. Så generelt må jeg si at jeg for tiden føler meg veldig usunn. Denne uken jobber jeg langt mindre enn forrige uke, så da skal det være nok tid til tre treningsøkter. Jeg håper på å trene i dag og i morgen, og deretter en gang til helgen. Jeg var sliten på jobb i går, men ellers var forrige uke en veldig grei arbeidsuke til tross for mange vakter. Har nylig fått med meg en student, så det gjør naturligvis arbeidsdagen litt annerledes. Alle prosedyrer tar liksom ganske mye lenger tid, hvilket helt ærlig føles irriterende ut når man har det travelt. Samtidig får jeg såpass mange spørsmål at man på en måte blir tvunget til å stoppe opp og reflektere. Jeg dro innom biblioteket i går først og fremst for å ordne turnusen min til neste periode, men jeg kom også over en bok som jeg var interessert i å lese. Så jeg lånte den og leste nesten halve boken i går. Det er en fagbok altså, så det føltes veldig merkelig ut. Jeg skal prøve å lese ferdig i dag. Jeg stod opp ganske sent i dag fordi jeg la meg sent i går, også ble jeg liggende og se på mobilen min i to timer mens jeg lå i senga. Jeg lå blant annet og så på flybilletter og hotell til sommeren. Så jeg lurer faktisk på om jeg skal ordne ferien min allerede i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar