onsdag 22. mai 2024

I feel so much lighter like a feather with you off my mind

Det var en veldig fin vakt på jobb på mandag, og det handler jo om at det var helligdag og føltes mer ut som helg. Jeg gikk hjem fra jobb i finværet og koste meg med gåturen. Det ble naturligvis ganske travelt med gårsdagens vakt, hvor man skulle kompensere for alle røde dager og helgen som har vært. Det var i tillegg sykdom, så helst skulle jeg ha vært i stand til å dele meg selv i to og vært to forskjellige steder på samme tid. I stedet gjorde jeg så godt jeg kunne, og selv om det føltes ut som et kaos i hodet mitt, tror jeg at vi gjorde en god jobb med de ressursene vi hadde. Siden det har vært så mange helligdager, har jeg ikke vært på butikken på veldig lenge. Jeg tror ikke jeg var på butikken forrige uke? Det var vel egentlig planen, men så orket jeg ikke. Så jeg var rett og slett helt nødt til å dra på butikken etter jobb i går, og jeg tror jeg gikk rundt i to timer for å ordne alt jeg skulle. Jeg hadde skrevet handleliste, men det var ganske mye jeg hadde glemt. Takk og lov for at jeg husket på tingene jeg måtte ordne, blant annet gavepapir og kort til babyshower-gaven som er avbildet. Jeg har vært litt usikker på hva jeg skal spise denne uken, så selv om jeg hadde tentative planer, så stod jeg i flere av matbutikkene og kikket. Jeg handlet også en hel haug med kjøkkenredskaper fordi det var tilbud. Omsider hadde jeg gått igjennom hele listen min, og gikk endelig hjem. Jeg var helt gåen i beina og planen var egentlig å gjøre en treningsøkt med fokus på underkroppen i går. Men etter å ha spist mat, så satte jeg meg faktisk ned med babyshower-gavene. Jeg lagde ferdig bleiekaken som jeg er både fornøyd med og skuffet over samtidig. Tror det er fargekombinasjonene som jeg ikke er helt tilfreds med. Men alt er pakket inn og står klart i posen for å overleveres i morgen. Det var litt irriterende fordi jeg kjøpte ett fint kort til litt penger, også klarer jeg å ha flere skrivefeil. Jeg var rett og slett for sliten til å ordne kort i går, men det endte med at jeg måtte bruke ett annet kort som jeg hadde liggende. Etter jeg endelig var ferdig, gjorde jeg faktisk en treningsøkt. Men det ble kondisjon med low impact. I dag har jeg trent overkroppen, og i morgen får jeg gjøre den treningsøkten med fokus på underkroppen. Etter treningsøkten på morgenen, smurte jeg kroppen med solkrem og tok på meg bikini. La meg ute for å nyte solen. Jeg har dager hvor jeg liker det bedre enn andre dager, altså hvor jeg bare kunne ha vært ute hele dagen. Jeg tror det kanskje har noe med at det har vært litt vind i dag. Det gjør det liksom ikke like varmt. Når det sagt, så har det vært varmt nok til at jeg har spist is og kost meg. Ettersom det har vært såpass fint vær, egentlig sommervær, har jeg hatt veldig smak for salater. Noe av det jeg gleder meg mest til er jo modne nektariner til å spise salat med. Min Pinterest er fylt med salat-oppskrifter. I og med at nektariner ikke er helt i sesong ennå, har jeg i dag spist en sommersalat med honningmelon. Det gav ikke helt den tilfredsstillelsen jeg var ute etter, men jeg er glad for å ha prøvd salaten. Nå skal jeg straks lage en salat til kvelds, også må jeg ta meg en dusj og få bort all denne solkremen og svetten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar