søndag 19. mai 2024

won't you make me dizzy from your kisses?

Jeg vet at jeg ikke shoppet noe særlig i april, og at jeg tar igjen for det i mai. Men det er ikke akkurat slik at jeg har lyst til å droppe masse penger på tøy. Samtidig har jeg lyst på nye jeans som passer meg uten å måtte ha på meg belte. Jeg forelsket meg også i et par svarte penbukser, men i et mer uformelt stoff. Så de står også delvis på ønskelisten min. Da er det liksom fint når det tikker inn en sms med avslag på hele butikken. Det blir ikke penbukser nå, men jeg tror jeg skal gå for jeans. Selv om det er sommervær nå, og jeans er noe av det siste jeg går med for tiden. Kan godt hende at de uansett går i retur. De er nemlig ikke tilgjengelige i noen butikker i nærheten, så jeg må bestille de. Jeg har bestemt meg for å utsette bleiekaken til onsdag. Jeg har ikke lyst til å ordne den før jeg har fått ordnet gavepapir og kan ordne resten av gavene på samme gang. Og jeg får ikke kjøpt gavepapir og kort før tirsdag. Men for å få ting til å gå opp denne uken, så skal tirsdagen gå til å handle etter jobb også trene på kvelden. Onsdag skal jeg ordne gavene, og på torsdag skal jeg møte den kommende moren og levere gavene. I dag er planen å nyte litt sol, selv om huden min virker til å være litt problematisk for tiden. Vet ikke helt om det bare er eksem, eller om den periorale dermatitten er litt på vei tilbake nå. Det er også typisk at det skjer nå på våren, så det kan jo godt hende at det bare er hudens måte å adaptere til de store temperaturendringene. Men ja, jeg skal nyte litt sol. Deretter skal jeg trene overkroppen. Sengetøyet skal skiftes på, og jeg skal ta meg en dusj. I morgen er det tilbake på jobb igjen, og det er vel egentlig ikke en arbeidsuke jeg gleder meg særlig til. Jeg har dagvakter også nattevaktshelg. Men det positive er at jeg nettopp har jobbet netter, slik at det føles mer komfortabelt ut. Det hender at det går lange perioder mellom hver gang jeg jobber netter, slik at jeg nesten glemmer litt bort hva arbeidsoppgavene mine faktisk er. Ja, nei, nå skal jeg gå og smøre meg med solkrem og chille i hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar