tirsdag 15. oktober 2024

how am I supposed to love when all you ever do is run

I går hadde jeg en ærenddag. Dro på kjøpesenteret for å ordne litt praktiske greier som dørkroker, resirkuleringsposer, etc. Møtte på min belieber friend og hennes kiddo. Det var litt komisk fordi jeg var helt i min egen verden, og la ikke merke til henne. MEN en time før hadde jeg sett ei på en smykkebutikk som jeg trodde var min belieber friend. Det var såpass at jeg stod og så på denne personen inntil jeg fikk øyekontakt. Jeg ordnet bursdagsgae til Volla og startet på gaven til min eldste nevø. Jeg handlet også inn mat til denne uken/neste uke. På kvelden dro jeg hjemom for å levere bursdagsgave for Volla. Monchita skal nemlig på besøk til henne, så da kunne hun ta med seg gave for meg. Plukket med meg et par epler i mørket på vei hjem. Stod der med lommelykt på telefonen min i hagen, og det så vel litt ut som om jeg var på slang. Fikk mams og Monchita til å se på NM i gjemsel. Så på de første episodene her om dagen mens jeg meal preppet, og jeg syntes faktisk at det var litt spennende samtidig som det var morsomt. Det har vært en og en halv uke siden jeg sist hadde en dagvakt, så det var ganske uvant å stå opp så tidlig i dag. Det er også første gang jeg dro på dagvakt fra leiligheten, så det var litt interessant å se hvor lang tid jeg trenger for å gjøre meg klar. Jeg stod opp når jeg vanligvis pleier, så jeg visste jeg hadde ekstra god tid. Trodde faktisk at jeg skulle få tid til å sitte og chille litt, men jeg er så treg på å spise, så jeg fikk ikke noe ekstra tid. Det var en ganske fin vakt på jobb, og det er så fint å få sånne vakter innimellom når det har vært en ganske tøff periode over lengre tid. Gikk hjem fra jobb etter å ha gått innom matbutikken for å kjøpe et par småting som jeg glemte å kjøpe i går. Det har vært nydelig vær i dag, så det var en fin gåtur hjem. Har brettet og ryddet bort tøy som jeg vasket i går. Også har jeg endelig vasket sminkekostene mine. Huden min har liksom vært litt kvisete i det siste. Det er mange potensielle kviser, men ikke faktiske kviser. Det er liksom underjordiske urenheter. Tenkte først at det var menstruasjonen. Den var litt sen denne måneden, i tillegg til at den har vært nokså langvarig. Men det kan jo godt også bare være sminkekostene mine. Nå skal jeg spise till kvelds før jeg går for å ta meg en dusj. Gleder meg til å endelig få legge meg, for nå sitter jeg fakrtisk og dupper av på sofaen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar