lørdag 17. juli 2021

maybe I'll be fine this time, and I'll let you see me in the light

Jeg fikk en pakke fra Volla i posten, og hentet den i går etter jeg gikk av nattevakten min. Det var en ordentlig fin overraskelse med noe av det jeg verdsetter mest; Twinings grønn te med smaka av Forest Fruits. Det er liksom drømmegaven egentlig, og nå har jeg te til neste år en gang. Nattevaktene mine var helt ok, første var slitsom mens siste var bra. Så det ble en god miks. Jeg er veldig glad for at jeg er ferdig, og nå begynner jeg virkelig å nærme meg ferie. Det har vært veldig fint vær den siste uken, og i det siste generelt. Prøver å nyte det så godt jeg kan, og i dag har jeg sittet ute i solen i stort sett hele dag. Heldigvis var det nok vind og ikke varmt nok til at det faktisk føltes behagelig ut. Jeg leste ferdig Simon Snow boken, også fant jeg ut at det er en tredje bok. Jeg er litt usikker på om jeg ønsker å lese den, men den kan godt stå på listen over bøker jeg kan tenke meg å lese. Jeg leste også The Rosie Effect for n-te gang og fant ut at det finnes en tredje bok. Så nå er planen å bestille boken. Vi har grillet i kveld, og nå ser vi på Fear Street. Jeg vet ikke helt fortsatt hva jeg synes om filmen, men nå skal vi begynne på den andre filmen i triologien. Så den har i hvert fall holdt oppmerksomheten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar