mandag 19. juli 2021

every guy I want looks something just like you

Det er tre rolige sanger som jeg har forelsket meg i. Det føltes veldig ut som noen bursdagsgaver til meg, da alle videoene er publisert på selve bursdagen min. 1. could cry just thinkin about you av Troye Sivan. 2. Slowly av Olivia Dean. 3. Starting Line av Luke Hemmings. Jeg har dessuten en svakhet for god låtskriving, og jeg må si at jeg synes at de tre sangene inneholder nettopp det. Tenk å ligge på et svaberg langs kysten med bølgene som kræsjer mot svaberget og disse sangene i bakgrunnen. Det er en drøm i mine øyner. Jeg har ikke helt klart å snu på døgnet igjen, og jeg legger meg gjerne etter klokken ett på natta. Men det pleier å snu seg når jeg må på dagvakter og blir veldig trøtt som konsekvens av lite søvn. Kroppen tvinges liksom til en omstart. Sukker har invitert til å se den nye leiligheten på onsdag, så da håper jeg at jeg rekker å stikke innom Aesop etter jobb. Innflytningsgaven til den forrige leiligheten var håndsåpe fra Aesop, så nå føler jeg at det er noe jeg vil gjenta-- gjøre det til en tradisjon for hver gang hun flytter. I dag har jeg vært en tur innom kjøpesenteret. Skulle returnere noen sko, også stoppet jeg innom en butikk for å se på salget. Glemmer litt bort at sommersalg er en greie. Ellers ønsker jeg å lage en salat jeg spiste på Egon i Molde med Marble. Den var så utrolig god, og jeg kunne såklart bare dratt til restauranten. Men gleden er å klare å lage den selv og nyte den på hjemmebane. Så jeg har vært og prøvd å handle alle ingredienser jeg tenkte jeg trengte til salaten. Tror det skal være ganske rett frem å lage salaten, men det er dressingen som jeg ikke er sikker på. Så nå får jeg prøve å eksperimentere litt med dressing. Jeg og Monchita så ferdig Fear Street i går, og jeg må si at jeg likte konseptet og the storyline veldig godt. Synes at noen av skuespillerne kanskje ikke var sånn veldig flinke, også syntes jeg at kostymene til 90-tallet og 1600-tallet var litt dårlige. Det var bra, men kunne vært bedre liksom. Men igjen syntes jeg absolutt at handlingen var spennende. I morgen er det på'n igjen med jobb, men nå er det faktisk kun to arbeidsuker igjen før jeg endelig har ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar