torsdag 22. juli 2021

stop saying I'm perfect, clearly I'm not

Det skal tilsynelatende bli ganske dårlig vær neste uke. Det går jo greit med tanke på at naturen her trenger litt vann nå. Men jeg er også litt bekymret for at dette er slik august og ferien min skal bli. Det er i det minste fantastisk vær nå i helgen, og jeg har langfri. Så jeg er strålende fornøyd med været. Blir nok noen late dager ute i solen med bøker. Det har vært litt slitsomt på jobb denne uken, og jeg endte opp med å drømme om avføring. Synes det forklarer litt hvordan vaktene mine har vært. Det ble veldig lite søvn natt til i går, så jeg var litt i tvil om jeg skulle dra på besøk til Sugar. Spesielt fordi jeg også skulle på dagvakt i dag. Men tilslutt så kjente jeg at det gikk fint på slutten av vakta mi i går, så jeg bestemte meg for å dra på besøk. Dro hjemom for å ta meg en nødvendig dusj og spise litt. Deretter dro jeg inn til byen og rakk Aesop før stengetid. Jeg var skikkelig fornøyd med det, og jeg angrer kanskje litt på at jeg ikke kjøpte en håndsåpe til meg selv også. Men jeg får gjøre det neste gang kanskje. Gikk av t-banen og gikk opp en vei, hvor det ble flere trær tilstede. Og vips føltes det ut som om jeg var på et helt annet sted enn sentrum. Synes at Sugar har funnet et ganske utrolig boligområde for det føltes litt ut som en oase. Jeg fikk en omvisning og jeg ble oppriktig overrasket av den gode følelsen jeg fikk av å gå inn i flere av rommene. Hadde egentlig bestemt meg for å kun ta en rask tur innom, men jeg ble der over to timer. Vi hadde en del å catch up on, og om det ikke var for at jeg var så trøtt og at begge skulle på dagvakt i dag, hadde jeg kanskje foreslått å ta oss en øl/cider/etc ute på balkongen. Gleder meg egentlig til å dra tilbake på besøk. Nå er det bare litt over en uke til ferien min starter, og jeg er så utrolig klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar