onsdag 14. juli 2021

I could have opened up, cried and almost been myself. But I took the piss instead

Det passet fint for meg at det regnet i natt/dag. Det førte til et ganske godt sovemiljø. Min eneste klage er nok at det er såpass varmt at luftfuktigheten er skyhøy. Det er alltid ganske ubehagelig for man blir så klam. Kunne tenkt meg kald vind og temperatur på rundt 16 akkurat nå. Men det er vel midt på sommeren nå, og for de som har sommerferie nå er været ganske bra for tiden. Jeg har fri til helgen så da kan det godt være fint vær. Jeg hadde jo fri i går, og det var overraskende bra vær. Men det ble såpass varmt at kombinasjonen av været og for mye mat førte til at jeg stortsett var i en matkoma hele dagen. Var rett og slett veldig trøtt hele dagen. Jeg sov mer enn ni timer i natt, og det er jeg veldig fornøyd med. Klarer ikke å sove noe på dagen jeg starter nattevakter, men da er det alltid godt å ha sovet godt natt til den dagen man skal starte på vakt. Jeg er veldig spent på nettene mine, og jeg håper inderlig at det går bra og at jeg er ferdig raskt. Jeg er med andre ord veldig klar for helg allerede. Har også langhelg, så det skal gjøre meg godt. Det er mulig at jeg har spist litt for mye kake og potetgull den siste uken for nå har jeg fått en sånn underjordisk kvise som er veldig irriterende! Underjordiske kviser er irriterende fordi de faktisk gjør "vondt" og bruker så lang tid fra de dukker opp til de forsvinner. Men life goes on. I dag er planen å slappe av og lese bok. For et par uker siden fant jeg ut at Rainbow Rowell hadde skrevet flere bøker i Simon Snow serien, og jeg har derfor lånt den andre boken. Jeg synes det er et genialt konsept, hvor Rowell skrev en bok som heter Fangirl. Hovedpersonen i den boken skriver fan fiction om Simon Snow, og da har Rowell skrevet bøkene om Simon Snow som jeg da regner med at er verkene til hovedpersonen i Fangirl. Det er så meta som det går an. Nå innså jeg at jeg kanskje skal vente med å lese ferdig boken. Må jo ha noe å lese mens jeg ligger ute i solen som jeg forhåpentligvis får gjort til helgen. Får heller lese noe annet da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar