fredag 2. juli 2021

I don't wanna feel hollow, chasing you and me

Trodde det skulle være overskyet i hele dag, så planen var egentlig å handle inn de siste tingene jeg trenger til turen min. Ville også hente en bok jeg har bestilt på biblioteket i samme slengen, men da jeg ikke gjorde dette på morgenen gikk selvfølgelig tiden. Plutselig var klokken halv tre og jeg hadde ennå ikke spist lunsj. Så det er med andre ord utsatt til i morgen. Det er litt irriterende fordi jeg hadde ønsker om å bare slappe av i morgen. Men det går fint. Prøvde å pakke i går, men jeg har tydeligvis mistet evnen til å pakke. Ble ganske stresset, og det har påvirket denne dagen også. Det er mange faktorer som bidrar til stresset: 1 Jeg sitter og ser på værvarselet konstant og lurer på om det blir noe fjelltur eller ei. 2 Det er lenge siden jeg har vært ute og fartet nå, så jeg tror jeg er litt nervøs for å reise. 3 Jeg må pakke til skiftende vær, mulige fjellturer samt normalt tøy. 4 Høydeskrekken er ikke forsvunnet, så jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å takle fjellturen om det blir noe tur. 5 Hva skal vi gjøre dersom det kun er drittvær? I det siste synes jeg at jeg har blitt litt for flink til å tenke og gruble på fremtiden. Både i mitt personlige liv og på jobb. Det er jo ikke noe nytt, det er vel sånn jeg alltid har vært. Men det hjelper meg egentlig svært lite, og akkurat nå tror jeg at jeg må slippe litt tak i sånne tanker. Jeg leste dette (avbildet) "diktet" av Morgan Harper Nichols på Pinterest for en uke siden, og jeg kjente meg veldig igjen. Jeg har brukt mer tid på pakking i dag, også fikk jeg eliminert et par plagg. Forsøkte også å pakke i min carry-on fremfor den "store" kofferten min i dag, og innså at det ble nok plass i den. Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg skal ha med meg koffert eller bag, og avgjørelsen blir nok ikke tatt før i morgen. Jeg er veldig glad for å ha langfri nå. Gikk dobbelt på onsdagen, og selv om det gikk fint, var jeg veldig sliten. Det er alltid mer slitsomt på sommeren med mindre bemanning og nye som ikke har lik kompetanse som mine vanlige kolleger, men i det siste synes jeg at det har toppet seg. Det positive er at jeg har sovnet veldig raskt de siste nettene. Nå skal jeg lage litt stroganoff, for jeg elsker visst gryter uavhengig årstid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar