mandag 28. juni 2021

don't wanna let you out my head

Det var SKAM-maraton av sesong tre i natt, så det var det jeg underholdte meg med mens jeg satt fastvakt. Perfekt for pride tenkte jeg, men skjønte til slutt at det sikkert ikke var tilfeldig at de valgte å sende sesongen nå. Trodde det skulle bli litt mer action i natt, men det ble veldig rolig. Det var såpass at jeg kjente at jeg var nær å duppe av flere ganger. Så jeg måtte opp av stolen og gå litt frem og tilbake på rommet. Vurderte liksom å gjøre en treningsøkt, men jeg holdt i stedet ut. Tror jeg sovnet ett minutt etter jeg la meg i sengen min og lukket øynene. Det ble litt over fire timer søvn, og det kjenner jeg veldig på. Skal prøve å få lagt meg tidlig slik at jeg får sovet nok timer i natt, men samtidig ikke sover hele dagen i morgen. Jeg har sittet meg mamma sin skatt i over fire timer i dag, og fy søren så frustrerende det hele er. Gjorde dette i vår en gang også, men da konkluderte vi med at Volla hadde mer oversikt og at hun skulle ta seg av det. Men så hadde mamma et par spørsmål om skatt nylig, hvilket medførte at vi måtte igjennom alt med skatt igjen. Det er en ting å gå igjennom egen skatt, for da har du forhåpentligvis oversikt over det meste. Hadde hun hatt alle nødvendige opplysninger fremme, hadde det ikke vært så vanskelig. Men nå har jeg sagt til henne at fra og med nå så er det Volla som skal ha alt av ansvar av det som angår skatt. I og med at jeg bor hjemme, blir jeg som regel den som hjelper foreldrene mine til alt som de lurer på i hverdagen, og det er overraskende slitsomt. I dag nådde jeg et lite bristepunkt hvor jeg kjente at jeg til slutt kokte med sinne. Så ja, det gjelder å delegere bort oppgaver altså. Jeg rakk bare å sitte litt i solen før jeg ble redd for myggen. Jeg tror det er sikkert at det skal bli dårlig vær neste uke, både her og til turen min, så nå før jeg nesten bare nyte findagene denne uken. I morgen er det jobb igjen, dog på kvelden. Mistenker at jeg skal ha med meg opplæring, hvilket jeg nå kjenner meg ganske lite motivert til. Men morgendagen er en ny dag, og kanskje jeg er i et bedre humør da. Nå skal jeg fylle opp kroppen med litt vannmelon-- tror jeg nesten garantert blir i bedre humør av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar