mandag 21. juni 2021

Can't get past the taste of your lips. Don't wanna let you out my head

Takk og lov for at arbeidshelgen min er over. Den var stort sett grei, men til tider veldig slitsom. Har riktignok jobbet med nytt personale, og det er alltid utfordrende i starten når du går fra å jobbe med noen som er kjent til noen som er nye. Alt tar så mye lenger tid, og det er ikke ideelt når det allerede er masse å gjøre. Ja, nei, nå skal jeg prøve å legge fra meg helgen og bare lade litt opp. Tror jeg glemte at mygg var en ting inntil jeg gikk av kveldsvakt på fredag og så svarmen med mygg mens jeg ventet på bussen. Det er liksom et dårlig tegn når jeg ser flere som går frem og tilbake på busstoppet i håp om å unngå myggstikk. Jeg var ganske dekket til, så jeg slapp unna mens jeg ventet på bussen. Men så ble jeg bitt på kinnet, der munnbindet ikke dekket til. Så nå går jeg konstant med Mygga i sekken. Det var gledelig at det ble litt kjøligere, regn og masse vind i helgen. For da fikk vi fri fra myggen. Jeg er glad i sommer og sol, men myggen er faktisk såpass plagsom for meg at jeg heller foretrekker regn og vind i perioder hvor myggen herjer. I går var det søndag og jeg skiftet sengetøy. Skiftet til det hvite sengetøyet i håp om at jeg jinxer meg selv og snart får mensen. Det hadde vært så fint å være ferdig med det inntil jeg skal på fjelltur. Men jeg har faktisk fortsatt ikke fått godkjent vaktbyttet mitt, så enkelte ting ved turen er fortsatt oppe i lufta. Det ser også ut som om det blir en del regn rundt omkring landet i fremtiden, så det er faktisk ikke sikkert at fjellturen er gjennomførbar. Men det er greit, er viktig å respektere været når man skal gå slike turer. Jeg har i hvert fall mottatt fjellskoene, og det er jeg veldig fornøyd med. I går brukte jeg opp nattkremen min, og jeg har ingen back-up. Jeg har mange back-ups av favorittprodukter, men siden jeg egentlig ikke har en favoritt nattkrem, så har jeg ingen back-up. Så jeg bør vel egentlig prøve å gjøre litt research, men det er det siste jeg orker å gjøre nå. Så jeg regner med at jeg ender opp med å bestille den samme nattkremen. I morgen har jeg fri, så jeg gleder meg til å forhåpentligvis sove litt lenger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar