lørdag 5. juni 2021

Through dirt and shadow I grow. I'm reaching light through the struggle

Jeg er glad for at vi var så mange på jobb på torsdagen som vi var, for det var mye å gjøre. Det gikk heldigvis med bra planlegging, men jeg sov ikke akkurat særlig godt i vente på en dagvakt som jeg visste ville bli stressende. Drømte naturligvis om jobb. Jeg er fornøyd med fredagen selv om det var et par greier som jeg syntes var utrolig irriterende. Etter jobb dro jeg innom matbutikken for å kjøpe vannmelon og cider. I dag spiste jeg vannmelon til frokost, noe som minner meg om mine Indochina-reiser. Spesielt fordi jeg spiste frokosten min ute i sola. Den mellomste niesen fylte år i dag, så da samlet vi oss på Facetime og sang bursdagssang. Tja, vi sang bursdagssang to ganger siden Monchita ble med i telefonsamtalen litt senere enn vi andre. Kjente at jeg savnet tanteungene mine litt, og det blir nok gledelig å se de til sommeren når den tiden kommer. Jeg har endelig ferie, og jeg brukte første fridagen min på å lese bok i solen. Klarte søren meg å bli brent igjen. Synes jeg var flinkere til å smøre meg flere ganger i dag, men da hadde jeg sikkert større fokus på der jeg ble brent forrige gang. Gleder meg til å motta pakken min med den nye solkremen min i. Altså, gleder meg til alle pakkene jeg venter på. Å lese bok i solen er trolig det jeg kommer til å gjøre resten av ferieuken. Jeg har jo vært ganske heldig med været til ferieuken min. Tar ikke akkurat det forgjeves når vi har hatt så mye regn i det siste før sommeren plutselig dukket opp. I dag leste jeg The Rosie Project igjen. Husker så godt da jeg først oppdaget boken på biblioteket. Elsker å åpne en bok og lese de første sidene og kjenne at jeg slukes helt inn i boken med en gang. Det hadde vært fint å kunne oppdage en ny bok igjen, en bok som jeg kan lese om igjen og om igjen uten å gå lei. Det er lørdag og jeg har spist sjokolade og sett på Hotel Transylvania 2. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes Hotel Transylvania filmene er så utrolig artige. Nå fant jeg nettopp ut at det finnes en tredje film som jeg ikke har sett før. Så det blir kanskje neste filmen jeg ser på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar