tirsdag 22. juni 2021

I don't know if I could ever go without watermelon sugar high

Her er de nye fjellskoene mine. Jeg gikk for Salomon Outlinde Mid GTX. I butikken prøvde jeg på Salomon Lyngen og Outline Prism. Sistnevnte føltes nesten litt for mye ut som et par joggesko uten særlig støtte. Lyngen føltes i gjengjeld ut som en ganske tradisjonell (tykk) fjellsko. Jeg landet på noe som er midt i mellom. Da jeg mottok pakken og skulle prøve de på for første gangen, så føltes de umiddelbart for små ut. Men så gikk jeg med de, og innså at det var de relativt rigide sålene og ankelstøtten som føles veldig fremmed ut på foten. Skoene passer, men det er definitivt en tilpasning å ha ankelstøtte. Jeg er nødt til å prøve å gå med de litt før jeg faktisk bruker de på langtur. Nå som det nærmer seg fjellturen, er jeg økende bekymret for at det ikke skal skje når jeg titter på værvarselet. Men jeg er likevel strålende fornøyd med fjellskoene mine. Jeg følte liksom uansett et behov for ordentlige tursko. I natt sov jeg i elleve timer. Det er veldig lenge siden jeg har gjort det, og det er nok en indikasjon på hvor sliten jeg ble av arbeidshelgen min. Føler meg litt trøtt og groggy i dag, men jeg gjorde en sånn rask støvsuging av soverommet. Også har jeg oppdatert ukens mål. Jeg har malt litt også, siden jeg ble litt inspirert av et par malerier av tantebarna mine som henger på dodøren. Brukte litt tid på å prøve på litt tøy til turen, også har jeg gjort en treningsøkt. Vet ikke om jeg føler at jeg fikk så mye mer energi av det, men jeg vet i hvert fall at det var bra for kroppen. Nå skal jeg lage med dim sum, hvilket jeg gleder meg til. Prøver å kose meg ordentlig på fridagene mine, så det blir dim sum med Wakame salat og vannmelon til dessert. For en kombo altså. Og før jeg glemmer å si det; happy pride måned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar