lørdag 26. juni 2021

Just like the day that I met you. The day I thought forever

Shit ass, det har vært en travel arbeidsuke. I går gikk jeg overtid i nesten to timer, så jeg endte opp med å spise middag på jobb før jeg dro til kjøpesenteret. Vurderte egentlig å bare dra hjem, og det var egentlig det jeg bestemte meg for. Men så dro jeg på senteret likevel, som jeg hadde hatt planer om. Jeg var nemlig på utkikk etter en shorts som var passende for turen min neste uke. Prøvde på et par sånne biker shorts i treningstøymateriale, men det var ikke min greie i det hele tatt. Jeg endte opp med et par turshorts som jeg er veldig fornøyd med. Ble litt overrasket over at det tilsynelatende var salg overalt, men det var kanskje også en forklaring på hvorfor det var så mange mennesker på senteret. Klarte å legge fra meg jobb i løpet av kvelden, men jeg kunne nesten egentlig bare ha jobbet dobbelt i går. I dag stod jeg opp etter ni timer med søvn. Det var utrolig deilig å føle at jeg fikk fylt på energilageret mitt. Pappa og jeg dro til posten for å hente to pakker som Monchita hadde sendt. Etter frokost dro jeg på meg bikini og shorts. Smurte på meg solkrem fra La Roche Posay. For et par år siden prøvde jeg La Roche Posay Anthelios til ansiktet -- du vet den solkremen som nesten er som en cultfavoritt. Jeg opplevde skikkelig whitecast av den, og har derfor siden ikke turt å prøve noe mer solprodukter av merket. Inntil i år da jeg helt tilfeldigvis så på en video om Anthelios Age Correct. Nå har jeg prøvd den i et par uker, og jeg må si at dette er hands down min favoritt solkrem til ansiktet. Jeg har oljete hud, så jeg hater sånne solkremer som forblir på huden i evigheter. Samtidig er jeg heller ikke glad i solkremer som skal gjøre huden helt matt. Anthelios Age Correct ligger midt i mellom matt og fet, så den passer meg perfekt. Jeg liker lukten og får ingen whitecast. Applikasjonen er også veldig behagelig. Nå har jeg også prøvd solkrem til kroppen av La Roche Posay, og jeg må si at de er på et eget nivå når det gjelder solprodukter altså. Det har vært ordentlig fint vær i dag. Såpass mye sol at jeg måtte gå inn og gjemme meg litt i skyggen flere ganger. Nå har det riktignok vært en liten periode med regnvær, så kanskje det påvirker kroppens evne til å tåle sol? Det virker jo logisk. Uansett, jeg har kost meg med å lese Watermelon av Marian Keyes. Jeg er halvveis, og det frister litt å lese ferdig boken. Men jeg har også lyst til å spare siste halvdel til en annen dag ute i solen. Nå tror jeg at jeg skal løpe og lage meg litt pasta til kvelds. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar