torsdag 29. juli 2021

You don't even have to do too much. You can turn me on with just a touch

Jeg elsker egentlig når det er kraftig nedbør på sommeren etter mange dager med varme. Sommernetter med torden er veldig deilig. Kan liksom stå og henge ut av vinduer og bare nyte lyden og lukten. Nå må jeg bare virkelig skaffe meg noen lave hverdagsstøvler. Jeg er takknemlig for at temperaturene har falt litt også-- det bidrar til et så mye bedre sovemiljø. I går var en utrolig slitsom vakt på jobb, og det føltes litt ut som om jeg jobbet på et mottak. Fikk ikke tatt pause og det føltes ut som om jeg konstant var på bena. Det gikk fint, og jeg klarte å holde motivasjonen oppe ved å tenke på at jeg har fri i dag. Våknet i grevens tid i dag, for som forventet kom menstruasjonen. Jeg har hatt en skikkelig stereotypisk menstruasjon denne gangen synes jeg, hvilket egentlig er mer unormalt for min del. Siden jeg var såpass smertepåvirket og fordi dette er eneste fridagen min denne uken valgte jeg å ta en Paracet (500mg). Har liksom ikke lyst til å bruke denne dagen hvor jeg skal prøve å slappe av og hente inn mer energi på å være smertepåvirket. Jeg har bare tre vakter igjen før ferie, men jeg er litt redd for at gårsdagens vakt setter standarden for hvordan det kommer til å bli. Men ja, jeg tenker bare at tre vakter som er dritt går greit så lenge jeg har ferie etterpå. Første planen for sommerferien er å farge neglene mine i mange forskjellige farger. Jeg la inn en bestilling på hudprodukter i dag samt produkter til neglene mine. Det har gått litt mye penger på det, men jeg leste nettopp noe fra en sånn økonomi-blogger: sommerferie er det vi jobber for resten av året, så da er det logisk at man skal bruke penger og leve livet i ferien. Jeg har jo tenkt litt på det at forbruket mitt for disse sommermånedene alltid er mye høyere enn resten av året, også har jeg tenkt at kanskje jeg burde bli litt strengere på forbruket. Men nei, det er nå alt det harde arbeidet skal feires. Nå skal jeg lage litt meksikansk gryte, hvilket føles passende ut på en slik sommerdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar